Hvor ofte skifter i ble om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Risen

Okay det lyder som om det er det rigtige jeg gør.. Tak for svar tøser  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Betteisen

Hejsa!

Jeg skifter, hvis der er behov for det. Det bliver til ca een gang om natten, og det har ikke gjort hende mere vågen. Skifter som oftest når hun er ammet ved det første bryst, så hun er vågen til det næste. Jeg skifter også i sengen (mm hun har haft aff.) og har både bleer, håndklæde og en våd skumvaskeklud indenfor rækkevidde, så både hende og mor her behøver at skulle stå op

Anmeld

11. august 2010

Mira0911

Jeg skifter dog kun ble på Julie om natten, hvis hun er kommet af med afføring eller tissebleen er godt fyldt...

Anmeld

11. august 2010

Vingummien

Risen skriver:

Har læst at man kun skal skifte om natten hvis det er absolut nødvendigt.. Den lille skal lære hvad der er nat og dag.. Men pyha får altså et stik af dårlig samvittighed når jeg skifter hende om morgenen.. Hvad gør I?

Da Emil var lille og jeg ammede, eller han fik en flaske om natten, fik han en ren ble lige fter han havde fået maden. Men forgik i meget dæmpet lys, havde en rød pære i. Så var kun lige så man kunne se at skifte ham. Og det gjorde at han ikke rigtig vågnede vildt meget op af det.

Anmeld

11. august 2010

dorthemus

Risen skriver:

Okay, men nogle gange sys jeg bare at morgenbleen er så fyldt at jeg får dårlig samvittighed.. Og har tænkt over om de kan blive syge af at ligge med sådan en våd ble ?

Bleerne har jo sådan en god sugeevne idag så jeg tvivler meget på, at det føles koldt og væmmeligt. Ellers er jeg også sikker på at de ville vågne  jeg skifter også kun ved lort i bleen...i nat var vi oppe tre (3!!!!) gange for at skifte den

Anmeld

11. august 2010

Skouboe

Risen skriver:

Okay det lyder som om det er det rigtige jeg gør.. Tak for svar tøser  

Hvis du synes den er MEGET våd om morgenen, kan du evt. bruge en ble et nummer større end dem du bruger om dagen. 

De suger lidt bedre.

Anmeld

11. august 2010

Jibbe

Jeg skifter hvis han skider... og det gør han tit  men i nat skiftede vi ble kl 0315 da han vågnede og så først igen kl 10 da vi stod op, men der havde han heller ikke skidt...

Anmeld

11. august 2010

ll.andersen

Da Mercedes vågnede om natten, skiftede jeg hende hvergang, jeg havde ikk samvittighed til andet .. Vi snakkede aldrig til hende om natten eller lavede sjov, det var direkte, ned, blive skiftet og få mad også i seng igen..

Hun var 1 måned da hun sov igennem, så nu bliver hun altså ikk skiftet om natten

Anmeld

11. august 2010

XXSS

Jeg skifter ca. en gang om natten  og ja så er den tung næste morgen, men hun sover stadig godt og det er jo gode tegn når bleen er tung... Bare rolig søde Risen - prinsesse Clara skal nok vågne, hvis det er for ubehageligt for hende

Og ja selvfølgelig er der stort i bleen og jeg opdager det - så får hun en ren..

Anmeld

11. august 2010

maria_wlt

lisbethita skriver:

Jeg skifter aldrig om natten medmindre hun har skidt. Men det gør hun næsten aldrig. 

Det samme her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.