Hvor ofte skifter i ble om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Risen

Har læst at man kun skal skifte om natten hvis det er absolut nødvendigt.. Den lille skal lære hvad der er nat og dag.. Men pyha får altså et stik af dårlig samvittighed når jeg skifter hende om morgenen.. Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

lisbethita

Risen skriver:

Har læst at man kun skal skifte om natten hvis det er absolut nødvendigt.. Den lille skal lære hvad der er nat og dag.. Men pyha får altså et stik af dårlig samvittighed når jeg skifter hende om morgenen.. Hvad gør I?

Jeg skifter aldrig om natten medmindre hun har skidt. Men det gør hun næsten aldrig. 

Anmeld

11. august 2010

L.J.L

Risen skriver:

Lauritz blev kun skiftet hvis han havde skidt, og det gør han sådan set stadig. Kan godt finde på at sifte ham i løbet af natten hvis jeg kan mærke på bleen at han har tisset rigtig meget. Men i nat skiftede jeg ham ikke, bleen var også godt tung i morges

Anmeld

11. august 2010

Risen

lisbethita skriver:

Jeg skifter aldrig om natten medmindre hun har skidt. Men det gør hun næsten aldrig. 

Okay, men nogle gange sys jeg bare at morgenbleen er så fyldt at jeg får dårlig samvittighed.. Og har tænkt over om de kan blive syge af at ligge med sådan en våd ble ?

Anmeld

11. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har altid kun skiftet ble om natten når de har skidt. Jeg har selvfølgelig skiftet en tisseble, hvis de har vågnet og været meget ulykkelige. Hvis jeg har skiftet bleen har jeg gjort det i så meget mørke, at jeg netop kun lige kunne se, så de ikke vågnede for meget op samtidig med, at jeg ikke snakkede med dem

Anmeld

11. august 2010

Sara.

Jeg skifter kun Nor og Lærke om natten hvis de har lavet lort....

Ja deres bleer er FULDE om morgenen, men sån er det

Lærke er aldrig blevet syg af det... tror heller ikke Nor blir.

Det er vigtigere for dem at de får en god natsøvn

Anmeld

11. august 2010

Eliza/lykke

Risen skriver:

Jeg har altid kun skiftet den, hvis der har været bæ i. Ellers har hun den på hele natten.

Anmeld

11. august 2010

lisbethita

Risen skriver:

Okay, men nogle gange sys jeg bare at morgenbleen er så fyldt at jeg får dårlig samvittighed.. Og har tænkt over om de kan blive syge af at ligge med sådan en våd ble ?

Det tror jeg ikke. Men jeg valgte at ikke vække hende og skifte, fordi hendes numse ikke virkede rød. Hvis der er afføring, så skal det naturligvis skifts. Men mærk selv efter og gør det du synes er rigtigt for dit barn ;-)

Anmeld

11. august 2010

MMR

Jeg skifter også kun hvis det er nødvendigt om natten..  alt forgår hurtigt og i næsten mørke.. så Mathilde sover lige med det samme hun har spist..

Anmeld

11. august 2010

LRJ

Kun hvis hun har skidt, bruger natbleer til hende og de ser ikk så fyldte ud som de andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.