Bekræft mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

blomst84

Sabina92 skriver:

Hvordan holder i så modet oppe når man ikke mærker noget fysik?  Der er alligevel en del der er heldige, håber håber jeg er en af dem.

Jeg føler virkelig med dig har selv prøvet at miste 2 gange og var her 3. gang meget meget nervøs, men trøstede mig med at, så længe jeg ikke blødte var alt okay   Har du fået sådan en tidlig scanning, hvor du kunne se hjerteblink? den scanning i ihvert fald mig lidt ro.

for dig og at din lille spunk bliver siddende 

Knus Sabrina 17+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Malonde1985

Jeg er 15+6 og har altså fra 6 uge ca. og stadig haft RIGTIG meget kvalme!!  Derudover er mine bryster med mellemrum enormt ømme, og der kommer trækninger fra underlivet..

Men tror (ved godt det må være utrolig svært når man har været det igennem du har, og andre har) at du skal prøve at slappe af. I uge 8. sker der ikke så forfærdelig meget.. smiler.. Og hvis du ikke har kvalme, er det jo FANTASTISK!! Min veninde er gået igennem 3 graviditeter uden kvalme, og jeg venter nr. 2 og har kvalme igen, ligesom sidste graviditet!! Øv altså.. Nogen er bare heldigere end andre.

Men klart at man nogen gange tænker om der overhovedet er noget derinde, men ellers kan du jo købe dig til en scanning?? Så får du da lidt tryghed i sindet.

Anmeld

11. august 2010

Sabina92

blomst84 skriver:

Jeg føler virkelig med dig har selv prøvet at miste 2 gange og var her 3. gang meget meget nervøs, men trøstede mig med at, så længe jeg ikke blødte var alt okay   Har du fået sådan en tidlig scanning, hvor du kunne se hjerteblink? den scanning i ihvert fald mig lidt ro.

for dig og at din lille spunk bliver siddende 

Knus Sabrina 17+6

Hej Sabrina (:

Rart at vide man ikke er helt alene.

De ville ikke sende mig til scanning når jeg ikke har ondt eller bløder.

- Må bare vente.

Knus Sabina

Anmeld

11. august 2010

mortilnoahogmelina

Heej ..

- Jeg vil lige sige jeg forstår udemærket din urolighed .

Jeg havde det på præcis sammen måde som dg , jeg har igen kvalme haft , jeg havde ikk ondt nogen steder ikk engang mine bryster .

- de var faktisk kun ømme hvis der var nogen som rørte dem , jeg var træt det var alt jeg mærkede i starten .

Jeg var dog så uheldig at jeg begyndte at bløde da jeg var 7+5 og blev ufattelig bange , blev straks sendt til en scanning og så hjerte blink .

Jeg er nu 19+5 og var til MD scanning igår , den lille ville dog ikk helt som jordmoren ville , han lå fuldstændig sammen krøllet , men hovedet arme og ben var præcis den str , det skulle have , skal til en ny scanning imorgen for at de forhåbentlig kan måle ham helt .

Han var dog udstrakt i en lille periode igår men hun var ikk hurtig nok til at måle .

Men er da en smule nervøs for om der er noget galt .

Men jeg tror bare du skal tage det stille og roligt , og se tiden an , self har din bebs det godt

Knus

Anmeld

11. august 2010

Rillo

Åhh hvor ejg forstår dig!

er selv 7+2 idag i marts mistede vi en pige dødfødt i 21. graviditets uge- hun døde inde maven og det er så min store frygt...

Jeg mærker virkelig meget efter i min krop bare jeg mærker det mindste...har idag haft en del ligamentsmerter og er så bange for vores historie bare skal gentage sig igen!

Så du er ikke alene!

Anmeld

12. august 2010

Sabina92

Pernille08 skriver:

Heej ..

- Jeg vil lige sige jeg forstår udemærket din urolighed .

Jeg havde det på præcis sammen måde som dg , jeg har igen kvalme haft , jeg havde ikk ondt nogen steder ikk engang mine bryster .

- de var faktisk kun ømme hvis der var nogen som rørte dem , jeg var træt det var alt jeg mærkede i starten .

Jeg var dog så uheldig at jeg begyndte at bløde da jeg var 7+5 og blev ufattelig bange , blev straks sendt til en scanning og så hjerte blink .

Jeg er nu 19+5 og var til MD scanning igår , den lille ville dog ikk helt som jordmoren ville , han lå fuldstændig sammen krøllet , men hovedet arme og ben var præcis den str , det skulle have , skal til en ny scanning imorgen for at de forhåbentlig kan måle ham helt .

Han var dog udstrakt i en lille periode igår men hun var ikk hurtig nok til at måle .

Men er da en smule nervøs for om der er noget galt .

Men jeg tror bare du skal tage det stille og roligt , og se tiden an , self har din bebs det godt

Knus

Syntes det er rart i vil bruge jeres tid på at skrive til mig (:

I skal virkelig vide det betyder alt for mig, jeg kan skrive herinde og der altid er en masse folk omkring mig til at støtte mig op i dette. 

- Jeg er bare så nervøs, men alligevel ville jeg kunne trække tiden så lang som muligt til nf, tænk hvis jeg får en træls besked.

Men jeg tænker også lidt her den 8 agu, havde jeg en del brunudflåd og hvis det var dødt der, var jeg sikker på der var kommet en blødning. er jeg dum og tænke sådan s;

Anmeld

12. august 2010

mortilnoahogmelina

Nej du er overhovedet ikk dum at skrive sådan , hvis der er noget galt med barnet før uge 12 så får du automatisk en blødning os hvis det er dødt . 

- Jeg tror virkelig ikke du har noget at været bange for Op med humøret , jeg er sikker på du venter dig et dejlig sundt barn . 

- Jeg har lige været til en ny MD idag , og det var bare helt perfekt alt sammen , så selvfølgelig er dit os perfekt Du skal bare lige overleve indtil din NF så får du helt sikkert noget ro på igen

Stort knus herfra .

Anmeld

12. august 2010

Sabina92

Pernille08 skriver:

Nej du er overhovedet ikk dum at skrive sådan , hvis der er noget galt med barnet før uge 12 så får du automatisk en blødning os hvis det er dødt . 

- Jeg tror virkelig ikke du har noget at været bange for Op med humøret , jeg er sikker på du venter dig et dejlig sundt barn . 

- Jeg har lige været til en ny MD idag , og det var bare helt perfekt alt sammen , så selvfølgelig er dit os perfekt Du skal bare lige overleve indtil din NF så får du helt sikkert noget ro på igen

Stort knus herfra .

årh tusind tak, det varmer sådan

- Jamen en ma er det ikke når man ført ser det til nf?

Anmeld

12. august 2010

mortilnoahogmelina

Man kan selvføælelig godt være uheldig først at opdage det der, men de fleste udskiller selv et dødt foster fra kroppen .

Anmeld

12. august 2010

Sabina92

Pernille08 skriver:

Man kan selvføælelig godt være uheldig først at opdage det der, men de fleste udskiller selv et dødt foster fra kroppen .

Ja okay s;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.