Bekræft mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.907 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Sabina92

Jeg føler mig slet ikke gravid længere s; Har kun lidt ømme babser nu.

- har vært igennem en SP, så det gør mig faktisk lidt urolig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

B&J

Sabina92 skriver:

hvor langt er du henne jeg havde kun ondt i mine bryster de første 3uger også havde jeg slet ingen tegn på jeg var gravid...  hvis du stadig er nervøs i morgen kan du jo ringe til jordmoren

Anmeld

10. august 2010

Sabina92

B&J skriver:

hvor langt er du henne jeg havde kun ondt i mine bryster de første 3uger også havde jeg slet ingen tegn på jeg var gravid...  hvis du stadig er nervøs i morgen kan du jo ringe til jordmoren

Jeg syntes faktisk du er rigtig sød, du svare altid på min indlæg. Rart med folk som dig må jeg sige

- Jeg er 8uger henne +/- , Har ikke fået tid til nf eller jordmor endnu, ringer jeg ud til lægen får jeg afvide jeg skal tage det roligt.

Anmeld

10. august 2010

B&J

Sabina92 skriver:

Jeg syntes faktisk du er rigtig sød, du svare altid på min indlæg. Rart med folk som dig må jeg sige

- Jeg er 8uger henne +/- , Har ikke fået tid til nf eller jordmor endnu, ringer jeg ud til lægen får jeg afvide jeg skal tage det roligt.

mange tak

ja det er helt rigtigt når man ikke er så langt henne men tror du skal prøve af se om du ikke kan lave noget andet eller få tankerne et andet sted hen selv om det er svært for kan selv huske det i starten syntes det var så hårdt af tænke på, for tænk hvis man skulle tisse og der var blod med tænk hvis man fik krampe i maven jeg lavede ikke andet af tænke og hold op det var hårdt.... men tror du bare skal se tiden an måske er du en af de heldige der ikke kan mærke noget og har det super hele vejen igennem lige som mig det var rigtigt dejligt... men håber helt klart den lille har det godt

Anmeld

10. august 2010

Sabina92

B&J skriver:

mange tak

ja det er helt rigtigt når man ikke er så langt henne men tror du skal prøve af se om du ikke kan lave noget andet eller få tankerne et andet sted hen selv om det er svært for kan selv huske det i starten syntes det var så hårdt af tænke på, for tænk hvis man skulle tisse og der var blod med tænk hvis man fik krampe i maven jeg lavede ikke andet af tænke og hold op det var hårdt.... men tror du bare skal se tiden an måske er du en af de heldige der ikke kan mærke noget og har det super hele vejen igennem lige som mig det var rigtigt dejligt... men håber helt klart den lille har det godt

Ja, men kan faktisk læse mig frem til at rigtig mange herinde er heldige

Anmeld

11. august 2010

TbCp

Jeg havde slet slet ingen symptomer på at jeg var gravid...

Har hørt om andre hvor symptomerne kom og gik.

Tror ikke der er noget du skal være nervøs for.... men kan godt huske den usikkerhed der var inden man havde set den bette på scanning osv.

Anmeld

11. august 2010

Lon1976

Sabina92 skriver:

Uhh, jeg kender det selv alt for godt. Jeg synes også at mine samtlige små symptomer er væk - har tidligere haft 2 Missed aborter og er bare SÅ nervøs denne gang. Jeg er selv 9+1 idag og jeg var heldig og se hjerteblink i fredags (8+3)

Jeg krydser for at alt er vel  Hvornår skal du til lægen?

Anmeld

11. august 2010

piadas

Jeg har heller ikke rigtig haft nogle symptomer udover øget tissetrang, og det har selvfølgelig også givet anledning til bekymringer. Nogle gange ville jeg næsten ønske, at jeg havde kvalme eller et eller andet, der kunne indikere at bebsen var ok! Jeg har nok haft kvalme i 2 minutter 5 gange - det er det eneste, jeg har mærket til denne graviditet!

Jeg har to børn i forvejen, og der fejlede jeg heller ikke noget, så vi er nok bare nogle af de heldige - jeg forsøgte i hvert fald at se positivt på det!

Glæd dig til NF-scanningen, så er jeg sikker på, at du får at vide, at alt er i den skønneste orden, men jeg ved godt, der er lang tid til. Jeg  fingre for dig!

Pia 15+1

Anmeld

11. august 2010

Silas&Mille

Jeg havde ømme bryster de første 5 uger og var enormt træt de første 10 uger, men kan faktisk ikke rigtig føle noget nu (er 18+6).

Indimellem kommer der nogle trækninger i underlivet, som jeg gætter på er ligament 'smerter' men det er ikke så tit.

Nogle af os er simpelthen bare heldige at have en nem graviditet uden de store gener

Så jeg tror ikke du skal være nervøs.

Anmeld

11. august 2010

Sabina92

Hvordan holder i så modet oppe når man ikke mærker noget fysik?  Der er alligevel en del der er heldige, håber håber jeg er en af dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.