Køkkenmaskine - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

ekzunz

JordbærBlomst skriver:

Ja det er lidt dyrt, men hvis man skal ud og have en foodprocessor som kan rive osv. er det jo nogenlunde samme pris, hvis den skal kunne holde til noget..

Jeps - og jeg har også en KitchenAid stående...

Kender du noget til at købe tilbehør i England via nettet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Snefnug1984

Znuzke skriver:

Jeps - og jeg har også en KitchenAid stående...

Kender du noget til at købe tilbehør i England via nettet???

Og du er glad for den?

Nej det gør jeg ikke, men sidder og søger og søger på den maskine  Men har hørt at det er billigere i england

Anmeld

11. august 2010

ekzunz

JordbærBlomst skriver:

Og du er glad for den?

Nej det gør jeg ikke, men sidder og søger og søger på den maskine  Men har hørt at det er billigere i england

Ja, jeg er rigtig glad for den! Jeg har lige skulle lære i hvilken rækkefølge jeg skulle putte ingredienserne ned i skålen, for at være sikker på at få det i bunden med, men det er vist også det eneste.

Jeg har bruger den til alt fra frikadellefars, flødeskum, kager og andet bagværk.

Og man kan købe rigtigt meget tilbehør. Da jeg købte min i ElGiganten, stod der en dame bag mig som havde haft sin i 10 år og hun fortalte stolpe og stolpe ned om dens fortræffeligheder. Hun havde ødelagt stænklåget efter 8 år og fik straks et nyt tilsenddt kvit og frit - og hun købte nemlig tilbehør på engelske hjemmesider da det var meget billigere....

Jeg må google...

Anmeld

11. august 2010

Snefnug1984

Znuzke skriver:

Ja, jeg er rigtig glad for den! Jeg har lige skulle lære i hvilken rækkefølge jeg skulle putte ingredienserne ned i skålen, for at være sikker på at få det i bunden med, men det er vist også det eneste.

Jeg har bruger den til alt fra frikadellefars, flødeskum, kager og andet bagværk.

Og man kan købe rigtigt meget tilbehør. Da jeg købte min i ElGiganten, stod der en dame bag mig som havde haft sin i 10 år og hun fortalte stolpe og stolpe ned om dens fortræffeligheder. Hun havde ødelagt stænklåget efter 8 år og fik straks et nyt tilsenddt kvit og frit - og hun købte nemlig tilbehør på engelske hjemmesider da det var meget billigere....

Jeg må google...

Fedt fedt.. skriv endelig hvis du finder en side og jeg vil gøre det samme

Anmeld

11. august 2010

MoarTNoah

JordbærBlomst skriver:

Jeg står og vil gerne have en køkkenmaskine til kagedej, rivning af gulerødder, nødder osv., men hvilken skal jeg vælge?

Jeg er meget hut på en KitchenAid, men har både hørt godt og dårligt om den. På den anden side har jeg hørt godt om en Kenwood, MEN synes den virker klodset og stor og er ikke nær så fancy at se på i køkkenet som en KitchenAid (den vil komme til at stå fremme hele tiden, når jeg får mig anskaffet enten den ene eller den anden). Hvad har I?

LOL!

Kan godt lide din intense søgning både herinde og på face!.. så lige at du havde spurgt derinde, og så kom jeg herind - hvor du osse har lavet en debat.. hehe.. Du er godt nok vild efter at få sådan en smart maskine hva

Anmeld

11. august 2010

Snefnug1984

KatrineR skriver:

LOL!

Kan godt lide din intense søgning både herinde og på face!.. så lige at du havde spurgt derinde, og så kom jeg herind - hvor du osse har lavet en debat.. hehe.. Du er godt nok vild efter at få sådan en smart maskine hva

Ja jeg skal HA' en maskine. Men det er mange penge, så skal have så mange tilbagemeldinger som muligt jo

Anmeld

11. august 2010

MoarTNoah

JordbærBlomst skriver:

Ja jeg skal HA' en maskine. Men det er mange penge, så skal have så mange tilbagemeldinger som muligt jo

Hehe.. ja det er rigtig mange penge at smide efter noget, så selvfølgelig du skal have den bedste

Anmeld

11. august 2010

isimaven

Znuzke skriver:

Man kan købe tilbehør som kan rive gulerødder.....til den nette sum af 699 eller noget der ligner....

det var gået min næse forbi på ønskelisten med det hehehe

Anmeld

11. august 2010

Miamaja

JordbærBlomst skriver:

Kan den klare en stor omgang bolledej?

JA! den har er en suveraen staerk solid motor og jeg bruger den oftest til bolledej. desuden kan man bruge den til at lave is, hakke kod og simpelthen ALT hvad man kunne onske, ved hjaelp af tilbehor, saa dens motor er i top til at kunne klare lidt af hvert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.