Køkkenmaskine - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.748 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Snefnug1984

Jeg står og vil gerne have en køkkenmaskine til kagedej, rivning af gulerødder, nødder osv., men hvilken skal jeg vælge?

Jeg er meget hut på en KitchenAid, men har både hørt godt og dårligt om den. På den anden side har jeg hørt godt om en Kenwood, MEN synes den virker klodset og stor og er ikke nær så fancy at se på i køkkenet som en KitchenAid (den vil komme til at stå fremme hele tiden, når jeg får mig anskaffet enten den ene eller den anden). Hvad har I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Ranarupta

JordbærBlomst skriver:

Jeg står og vil gerne have en køkkenmaskine til kagedej, rivning af gulerødder, nødder osv., men hvilken skal jeg vælge?

Jeg er meget hut på en KitchenAid, men har både hørt godt og dårligt om den. På den anden side har jeg hørt godt om en Kenwood, MEN synes den virker klodset og stor og er ikke nær så fancy at se på i køkkenet som en KitchenAid (den vil komme til at stå fremme hele tiden, når jeg får mig anskaffet enten den ene eller den anden). Hvad har I?

Jeg har ikke hørt noget dårligt om KitchenAid. Tværtimod!

Da jeg var på handelsfagskole, som butikselev med speciale i isenkram, da var det den absolutte favorit hos vores undervisere.

Dens motor er så stærk, at den kan røre i cement! (Nu ved jeg ikke, hvordan dit bagværk er, men hvis det er som mine hjemmebagte brød, så får du brug for den der stærke motor &nbsp

Vi skal helt sikkert have en KitchenAid på et tidspunkt. Den står desværre bare ikke øverst pt.

Anmeld

11. august 2010

Miamaja

Jeg eeeelsker min kitchen aid og saa faas de i en masse skonne farver. den er ogsaa saa flot designet at jeg lader min staa fremme i kokkenet!

saadan ser min udProduct Image

Anmeld

11. august 2010

Munder

JordbærBlomst skriver:

Jeg tror alle mærker er fine, vi har en Bosch.

Det eneste jeg tror der er rigtig vigtigt er, at du køber en med stålskål. De er altså bare mere robuste end dem med plastik.

Anmeld

11. august 2010

Snefnug1984

Miamaja skriver:

Jeg eeeelsker min kitchen aid og saa faas de i en masse skonne farver. den er ogsaa saa flot designet at jeg lader min staa fremme i kokkenet!

saadan ser min udProduct Image

Kan den klare en stor omgang bolledej?

Anmeld

11. august 2010

isimaven

kitchen aid er fed og jeg bruger min rigtig meget men når du siger at du vil rive gulerødder og hakke nødder må jeg fortælle dig at det kan den ikke det er nemlig kun en "røre"maskine , jeg har en stavblender til de andre ting
knus isimaven

Anmeld

11. august 2010

ekzunz

isimaven skriver:

kitchen aid er fed og jeg bruger min rigtig meget men når du siger at du vil rive gulerødder og hakke nødder må jeg fortælle dig at det kan den ikke det er nemlig kun en "røre"maskine , jeg har en stavblender til de andre ting
knus isimaven

Man kan købe tilbehør som kan rive gulerødder.....til den nette sum af 699 eller noget der ligner....

Anmeld

11. august 2010

Snefnug1984

isimaven skriver:

knus isimaven

Jo hvis du køber rivejernet til den kan den godt - der er jo et hav af ekstra udstyr til den..

Anmeld

11. august 2010

Snefnug1984

Znuzke skriver:

Man kan købe tilbehør som kan rive gulerødder.....til den nette sum af 699 eller noget der ligner....

Ja det er lidt dyrt, men hvis man skal ud og have en foodprocessor som kan rive osv. er det jo nogenlunde samme pris, hvis den skal kunne holde til noget..

Anmeld

11. august 2010

BabyAnno2012

Jeg ville til enhver tid vælge en kenwood.

måske er designet ikk flot, men ved kenwood får du en maskine der holder MANGE år frem i tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.