Mor til Frederic skriver:
har du haft en slem dag?
Narj det varb are en masse køren frem og tilbage, og alt sammen meget uplanlagt....
Plus jeg havde lige 3 fritimer, et sted, som jeg brændte af hos en gammel bagbo (fra jeg var barn). Hun tog sig meget af os dengang eg varbarn, med henblik på min fars drikkeri og alt der skete omkring os...
hun fortalte hvordan hun så mig som barn, og det viser sig at hun så præcis alle de ting jeg følte. Og det var sjældent noget godt. Hun er den eneste voksne (altså da jeg var barn var hun en slags bonus mor) jeg altid kunne stole på, og som kan huske at jeg aldrig har været glad. Og hun har åbenbart været meget bekymret for især mig. Men pludselig en dag havde min far tømt sin lejlighed, og han var pist væk. Så så hun ikke os børn mere, og vi har først fundet hinanden i vinters på facebook.
Jeg anede ikke at hun vidste alle de ting om vores liv, og hun kunne endda huske episoder jeg ikke selv kunne huske. Episoder som at jeg græd men ikke fortalte hvorfor. at jeg kom rendende sent om aftenen, iført nattøj, og bare satte mig i hendes sofa, uden at sige buh eller bøh.
Så det var jo en dejlig samtale jeg havde med hende. Endelig var der en der kunne anerkende, OG huske hvordan jeg var som barn. Og det er en barndom der ellers har givet godt bagslag på mit liv som det er idag.... Så det var en lettelse for mig at snakke med hende om de ting. Men samtidig så kørte mit hoved jo rundt helt vildt, da jeg tog derfra, og skulle ud på mere dårligt planlagt køren rundt på må og få....
Så jeg var bare enormt proppet af stress og følelser i alle retninger. Alt i mens jeg skulle køre rundt på steder jeg ikke kendte, med en gps som jeg ikke vidste om fungerede rigtigt.....

Så ikke en dårlig dag, bare vild på en eller anden måde
Anmeld