Vi fik nøglen idag til vores hus... inkl billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Stort tilykke med huset.. det ser bare rigtigt fint ud...det bedste er bare at få sit eget og en have er guld værd til de små krutugler..

Tak...

Vi er klar til at køre derud nu her...

Det er bare vild lækkert, med al den plads..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Drømmer skriver:

Tillykke med huset.

Hvor dejligt at komme fra så lidt plads til stor have og masser af plads. det skal i nok blive rigtige glade for.

Glæder mig til at følge projektet

Tak. vi er allerede vildt glade for det og kan slet ikke vente til vi er færdige...

Skal nok også tage nogle billeder fra idag og dele dem med jer, når vi kommer hjem i aften...

Anmeld

12. august 2010

mariamiss6

Mor til Frederic skriver:

har du haft en slem dag?

Narj det varb are en masse køren frem og tilbage, og alt sammen meget uplanlagt....

Plus jeg havde lige 3 fritimer, et sted, som jeg brændte af hos en gammel bagbo (fra jeg var barn). Hun tog sig meget af os dengang eg varbarn, med henblik på min fars drikkeri og alt der skete omkring os...

hun fortalte hvordan hun så mig som barn, og det viser sig at hun så præcis alle de ting jeg følte. Og det var sjældent noget godt. Hun er den eneste voksne (altså da jeg var barn var hun en slags bonus mor) jeg altid kunne stole på, og som kan huske at jeg aldrig har været glad. Og hun har åbenbart været meget bekymret for især mig. Men pludselig en dag havde min far tømt sin lejlighed, og han var pist væk. Så så hun ikke os børn mere, og vi har først fundet hinanden i vinters på facebook.
Jeg anede ikke at hun vidste alle de ting om vores liv, og hun kunne endda huske episoder jeg ikke selv kunne huske. Episoder som at jeg græd men ikke fortalte hvorfor. at jeg kom rendende sent om aftenen, iført nattøj, og bare satte mig i hendes sofa, uden at sige buh eller bøh.

Så det var jo en dejlig samtale jeg havde med hende. Endelig var der en der kunne anerkende, OG huske hvordan jeg var som barn. Og det er en barndom der ellers har givet godt bagslag på mit liv som det er idag.... Så det var en lettelse for mig at snakke med hende om de ting. Men samtidig så kørte mit hoved jo rundt helt vildt, da jeg tog derfra, og skulle ud på mere dårligt planlagt køren rundt på må og få....

Så jeg var bare enormt proppet af stress og følelser i alle retninger. Alt i mens jeg skulle køre rundt på steder jeg ikke kendte, med en gps som jeg ikke vidste om fungerede rigtigt.....

Så ikke en dårlig dag, bare vild på en eller anden måde

Anmeld

12. august 2010

MyBaby

Det er da bare skønt for jer - stort tillykke! Og ja, der skal arbejdes, men jeg synes altid det på en eller anden måde, er meget hyggeligt at lave sådan nogle projekter sammen (i hvert fald, når det er færdigt og man kan nyde godt af alt det hårde arbejde... :0)

Igen stort tillykke og god arbejdslyst!

Anmeld

13. august 2010

mariamiss6 skriver:

Narj det varb are en masse køren frem og tilbage, og alt sammen meget uplanlagt....

Plus jeg havde lige 3 fritimer, et sted, som jeg brændte af hos en gammel bagbo (fra jeg var barn). Hun tog sig meget af os dengang eg varbarn, med henblik på min fars drikkeri og alt der skete omkring os...

hun fortalte hvordan hun så mig som barn, og det viser sig at hun så præcis alle de ting jeg følte. Og det var sjældent noget godt. Hun er den eneste voksne (altså da jeg var barn var hun en slags bonus mor) jeg altid kunne stole på, og som kan huske at jeg aldrig har været glad. Og hun har åbenbart været meget bekymret for især mig. Men pludselig en dag havde min far tømt sin lejlighed, og han var pist væk. Så så hun ikke os børn mere, og vi har først fundet hinanden i vinters på facebook.
Jeg anede ikke at hun vidste alle de ting om vores liv, og hun kunne endda huske episoder jeg ikke selv kunne huske. Episoder som at jeg græd men ikke fortalte hvorfor. at jeg kom rendende sent om aftenen, iført nattøj, og bare satte mig i hendes sofa, uden at sige buh eller bøh.

Så det var jo en dejlig samtale jeg havde med hende. Endelig var der en der kunne anerkende, OG huske hvordan jeg var som barn. Og det er en barndom der ellers har givet godt bagslag på mit liv som det er idag.... Så det var en lettelse for mig at snakke med hende om de ting. Men samtidig så kørte mit hoved jo rundt helt vildt, da jeg tog derfra, og skulle ud på mere dårligt planlagt køren rundt på må og få....

Så jeg var bare enormt proppet af stress og følelser i alle retninger. Alt i mens jeg skulle køre rundt på steder jeg ikke kendte, med en gps som jeg ikke vidste om fungerede rigtigt.....

Så ikke en dårlig dag, bare vild på en eller anden måde

Uh. det er altid spukiet når folk man er kommet meget ved, kan fortælle deres version når man bliver ældre...

Hende den ældre dame der hus'ed mig da de fik mig fjernet fra min x - hun havde altså også en 6 sans - måske en 7... Hun kunne også efter nogle år fortælle og spørge om ting, som jeg ikke havde fortalt - men som hun havde opfattet..

Anmeld

13. august 2010

1. torsdag 12 aug - stuen.

De næste er fra idag fredag den. 13 aug.

2. Det store træ er beskåret en smule, men ej færdig med det endnu.

3. Fra den pæne indgang - gennem køkken alrum og ind til stuen.

4. Farfar og ruben i fuld sving i stuen.

5. Mor gik lige amok med et høgenæb og frem kom der faktisk 3 bede...

6. Mor's bunke af grene fra de 3 bede, 2-3 år uden at blive holdt nede - giver mange grene..

7 - 9. wee færdig med stuen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2010

mariamiss6

Uh. det er altid spukiet når folk man er kommet meget ved, kan fortælle deres version når man bliver ældre...

Hende den ældre dame der hus'ed mig da de fik mig fjernet fra min x - hun havde altså også en 6 sans - måske en 7... Hun kunne også efter nogle år fortælle og spørge om ting, som jeg ikke havde fortalt - men som hun havde opfattet..

ja det var lidt en mærkværdig samtale. Og sjovt med den ældre dame du boede ved. Det er rart når man får fat i et menneske som bare kan læse en. Og som forstår og anerkender alt hvad man har at sige

Anmeld

14. august 2010

Kløver

Det kan mærkes hele vejen rundt - blevet mere glade og ser fremad.

Bare det at se frederic rende rundt og fjolle, kan slet ikke lade være med at smile.

Og han er mere naturlig træt og wee - han spiser mere af alt den leg ude og inde... Så måske det dødvande vi har lagt i, i nu et år hvor han har vejet det samme i 1 helt år - vendt..

ej hvor dejligt, hvis det påludselig lige giver ekstra bonus, hvor er det da bare super godt for jer

Anmeld

14. august 2010

Maja84 skriver:

ej hvor dejligt, hvis det påludselig lige giver ekstra bonus, hvor er det da bare super godt for jer

Hm.. Det var så kun den ene dag at han spiste som om han havde bændelorm..

Vi har haft hviledag idag... Ej vi skulle til fødselsdag i åbenrå, så vi var lige over grænsen først. Pyh det gav en træt lillemand, måtte vække ham da der var gået 3 timer...

Anmeld

14. august 2010

Kløver

Hm.. Det var så kun den ene dag at han spiste som om han havde bændelorm..

Vi har haft hviledag idag... Ej vi skulle til fødselsdag i åbenrå, så vi var lige over grænsen først. Pyh det gav en træt lillemand, måtte vække ham da der var gået 3 timer...

så har i da også haft en rigtig lang dag, jeg har bare haft en rigtig slapper dag, da jeg har haft min ene søster på besøg fra tirsdag til fredag, og dem begge fra torsdag til fredag. så har skulle noget tidligt op da den ene skulle sendes i skole.... Så holdte en velfortjent fridag

Håber i havde en god og hyggelig fødselsdag Håber da også Frederic vil komme til at få lidt mere appetit igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.