Vi fik nøglen idag til vores hus... inkl billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

mariamiss6

Mor til Frederic skriver:

Ja helt vildt...

Og tak, her er det ikke ferie - men arbejdslejr...

Frederic nyder alt den plads og styrter rundt på den høje remskive de første 5-10 min derude. Lidt som at se et dyr i bur der bliver sluppet fri...

1. lige ved at dække gulv af.

2. Tapet er ved at komme af.

3. Frederic's kommende nye værelse, dejlig stort..

4. Aftens mad på grill og der er gulv også dækket af.

5. Vores soveværelse er også ved at miste tapet.

6. fætter kom lige på besøg, med sin mor og far - der arbejded..

7 og 8. Frederic i formiddags, regnvejr ingen hindring..

Hvor er det bare fedt altså.... jeg er stadig imponeret over hvor effektive i er hehe.... hold nu kæft i arbejder når i arbejder

Og hvor lækkert med den første grill aften i det nye hus

Også dejligt at Frederic bare hygger sig med det

Jeg glæder mig til 'færdig' billederne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Mor til Frederic og Freya

mariamiss6 skriver:

Hvor er det bare fedt altså.... jeg er stadig imponeret over hvor effektive i er hehe.... hold nu kæft i arbejder når i arbejder

Og hvor lækkert med den første grill aften i det nye hus

Også dejligt at Frederic bare hygger sig med det

Jeg glæder mig til 'færdig' billederne

Er faktisk også selv overrasket, for vi finder stadi tid til at lege med frederic - hygge spise - vaske op - køre ræs rundt i huset på hvert vores køretøj osv.

Men elsker fysisk arbejde, jo mere des bedre. Også mig der har bukserne på og siger hvad der skal gøres - hvad planen er for den enkelte dag osv.

I morgen smider jeg dog tøjlerne, da jeg skal til læge kl 12.30 og have udfyldt en bunke papire til arbejds skade styrelsen. Men vender stærkt tilbage for at svinge pisken.

Anmeld

11. august 2010

mariamiss6

Er faktisk også selv overrasket, for vi finder stadi tid til at lege med frederic - hygge spise - vaske op - køre ræs rundt i huset på hvert vores køretøj osv.

Men elsker fysisk arbejde, jo mere des bedre. Også mig der har bukserne på og siger hvad der skal gøres - hvad planen er for den enkelte dag osv.

I morgen smider jeg dog tøjlerne, da jeg skal til læge kl 12.30 og have udfyldt en bunke papire til arbejds skade styrelsen. Men vender stærkt tilbage for at svinge pisken.

*whiplash* sådan dér hehe.....

Arh men altså med alle de mænner, hvordan skulle bnoget så også nogen sinde blive ordentligt hvis ikke kvinden lavede en plan og udelegerede arbejdet hehehehehehehe

Anmeld

11. august 2010

mariamiss6 skriver:

*whiplash* sådan dér hehe.....

Arh men altså med alle de mænner, hvordan skulle bnoget så også nogen sinde blive ordentligt hvis ikke kvinden lavede en plan og udelegerede arbejdet hehehehehehehe

De mobber også ruben ude på mit arbejde, pga hvem der har bukserne på...

Så her ser dagene sådan ud;

Kl 7.00 ringer uret og i tøjet + sparke til manden.

7.15/7.30; vække syvsover til frederic, få ham i tøjet osv.

Derefter render frederic ind i soveværelset og hopper på farmand med ordene; få finger'n ud farmand ruben - NU...

Mens pakker jeg taske til frederic til hus + råber at farmand skal ud af den seng.. Men har en pakke ble'er - et ½ klædeskab osv derude. Pakke camera og andre ting vi lige skal have med.

Starte vaskemaskinen + opvaskemaskinen og evt tømme og fylde den igen.

Sparke til farmand og spise morgenmad og afsted kl 9 senest.

Og kører fra hus aller senest kl 18.45

Anmeld

11. august 2010

mariamiss6

De mobber også ruben ude på mit arbejde, pga hvem der har bukserne på...

Så her ser dagene sådan ud;

Kl 7.00 ringer uret og i tøjet + sparke til manden.

7.15/7.30; vække syvsover til frederic, få ham i tøjet osv.

Derefter render frederic ind i soveværelset og hopper på farmand med ordene; få finger'n ud farmand ruben - NU...

Mens pakker jeg taske til frederic til hus + råber at farmand skal ud af den seng.. Men har en pakke ble'er - et ½ klædeskab osv derude. Pakke camera og andre ting vi lige skal have med.

Starte vaskemaskinen + opvaskemaskinen og evt tømme og fylde den igen.

Sparke til farmand og spise morgenmad og afsted kl 9 senest.

Og kører fra hus aller senest kl 18.45

hehe som du dog har styr på det hele.... Oven på den dag jeg idag har haft, så misunder jeg dig det virkelig

Hold kæft mand, jeg måtte have min gamle farmor til at handle ind for mig LOL og det var endda FØR jeg vidste det ville bliver en stresset dag hehehehehehe

Anmeld

11. august 2010

Malene84

ENDELIG...

Og pyh, nu skal der arbejdes...

Vi fik nøglen omkring middag idag og fejred det på terassen med børne champagne og rugbrød.

Da han sov godt under det stor kirsebær? træ, gik vi igang med at sætte hegn op - så den blev 'flugt' sikker for frederic. Da vi så kan arbejde indenfor, mens han leger i sandkasse, kører på ét af hans køretøjer osv.

Vi fik klippet hæk og hevet alle søm ud af væggene indenfor i alle rum.

Plan; alt tapet skal af og der skal laves revner mellem gasbeton elemanterne - nyt tapet op - male - skifte gulvtæpperne ud. Rense tagrender - flå en masse buske op der står langs husmure - male fodlister - dørkarme - vinduer - male udhængs brædder og vinduer. Og køkken element'erne bliver malet hvide.

Huset er på 134 m2 og grunden på 985 m2. Der er forældre badeværelse med adgang fra soveværeslet - stort køkken-al rum - 2 store værelser - gæste badeværesle (bruser - toilet - håndvask mm) og en lækker stor stue.

tillykke med huset - uh - elsker at se når der blir lavet meget om!!! Du må holde os opdateret

Anmeld

12. august 2010

mariamiss6 skriver:

hehe som du dog har styr på det hele.... Oven på den dag jeg idag har haft, så misunder jeg dig det virkelig

Hold kæft mand, jeg måtte have min gamle farmor til at handle ind for mig LOL og det var endda FØR jeg vidste det ville bliver en stresset dag hehehehehehe

har du haft en slem dag?

Anmeld

12. august 2010

Malene84 skriver:

tillykke med huset - uh - elsker at se når der blir lavet meget om!!! Du må holde os opdateret

tak og det kan du regne med...

Anmeld

12. august 2010

Guldet

Stort tilykke med huset.. det ser bare rigtigt fint ud...det bedste er bare at få sit eget og en have er guld værd til de små krutugler..

Anmeld

12. august 2010

FruEllingsen

Tillykke med huset.

Hvor dejligt at komme fra så lidt plads til stor have og masser af plads. det skal i nok blive rigtige glade for.

Glæder mig til at følge projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.