Hvad bruden ikke ved....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Pia.

Laulund87 skriver:

Haha, undskyld, men der fik jeg mig lige et billigt grin

Hvis jeg ikke kunne se tv, tror jeg at jeg fik abstinenser

Jeg ved heller ikke rigtig hvad jeg skal få tiden til at gå med... LÆNGE LEVE INTERNETTET.... Ellers måtte jeg jo gå i seng... - har slet ikke tjekket om de også er forsvundet på første salen - men ... Nej, det kan de jo ikke, det er jo tv'et i stuen han har leget med... !!!

Men jeg er virkelig et fjols til sådan noget - måske fordi det aldrig har sagt mig noget og da jeg boede hjemme gjorde mine forældre det jo og de 12 år jeg var sammen med Jim gjorde han det jo... så, har bare aldrig lært det, men nu er det vist på tide i en alder af 32 år...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

hvor kommer det?

Det har været der.. Det kom på tv2..

Anmeld

10. august 2010

Pige2009

MoarJ skriver:

Det har været der.. Det kom på tv2..

Ach so...

Anmeld

10. august 2010

Laulund87

Pia. skriver:

Jeg ved heller ikke rigtig hvad jeg skal få tiden til at gå med... LÆNGE LEVE INTERNETTET.... Ellers måtte jeg jo gå i seng... - har slet ikke tjekket om de også er forsvundet på første salen - men ... Nej, det kan de jo ikke, det er jo tv'et i stuen han har leget med... !!!

Men jeg er virkelig et fjols til sådan noget - måske fordi det aldrig har sagt mig noget og da jeg boede hjemme gjorde mine forældre det jo og de 12 år jeg var sammen med Jim gjorde han det jo... så, har bare aldrig lært det, men nu er det vist på tide i en alder af 32 år...

Knus Pia.

Ingen internet og ingen tv, ja så kan man da lige så godt sove

Jeg kan tænde for fjernsynet, skifte kanal og så trykke på volumen knappen, det er vist det

Anmeld

10. august 2010

henh01

Så ikke programmet selv, men oftes er det så ikke os kvinder der er lidt egoistiske når det handler om bryllupsplanlægning?

Er ikke selv gift endnu, men hører ofte at kvinderne står for planlægningen af sit drømmebryllup og manden står og smiler til for ikke at ødelægge kvindens drømme og være i vejen. Jeg synes det er fint at man prøver det lidt omvendt

Anmeld

10. august 2010

oo

henh01 skriver:

Så ikke programmet selv, men oftes er det så ikke os kvinder der er lidt egoistiske når det handler om bryllupsplanlægning?

Er ikke selv gift endnu, men hører ofte at kvinderne står for planlægningen af sit drømmebryllup og manden står og smiler til for ikke at ødelægge kvindens drømme og være i vejen. Jeg synes det er fint at man prøver det lidt omvendt

heeeeeeelt enig. jeg synes man hele tiden hører sætningen "det er jo min dag til at være prinsesse!" og hver gang tænker jeg, nej! for det første er det JERES dag og for det andet er du ikke prinsesse, du er BRUD

vi sad og snakkede om - mens vi så programmet - at det kan godt være at Søren ikke lige ville have tænkt at vi skulle giftes på Ærø, som jeg foreslog dengang vi blev gift, men helt grundlæggende ville vi have planlagt det samme bryllup, superintimt og privat og på rådhuset

Anmeld

10. august 2010

Pia.

Laulund87 skriver:

Ingen internet og ingen tv, ja så kan man da lige så godt sove

Jeg kan tænde for fjernsynet, skifte kanal og så trykke på volumen knappen, det er vist det

Det er helt det samme jeg kan - uden at prale, kan jeg også sætte en dvd film på og komme over på den rigtige kanal, men det tog også sin tid at lære.... HE HE...

Men resten må jeg have folk til...  Så intet tv til Pia i dag...

Anmeld

10. august 2010

Laulund87

Pia. skriver:

Det er helt det samme jeg kan - uden at prale, kan jeg også sætte en dvd film på og komme over på den rigtige kanal, men det tog også sin tid at lære.... HE HE...

Men resten må jeg have folk til...  Så intet tv til Pia i dag...

Haha..Det kan jeg vist forresten også lige klare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.