Hvad bruden ikke ved....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Pia.

iiii ville så gerne se det - men min mindste søn har indstillet alle kanalerne på mit fjernsyn til at blive usynlige !!! Møgunge - Så jeg er nød til at vente til der kommer en tv-mand her hjem... Og hvem ved hvornår det bliver... Hmmmm!!!! Så intet fjernsyn til mig...

Knus Pia - uden fjernsyn ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Mira0911

Pia. skriver:

iiii ville så gerne se det - men min mindste søn har indstillet alle kanalerne på mit fjernsyn til at blive usynlige !!! Møgunge - Så jeg er nød til at vente til der kommer en tv-mand her hjem... Og hvem ved hvornår det bliver... Hmmmm!!!! Så intet fjernsyn til mig...

Knus Pia - uden fjernsyn ....

Kanalerne usynlige??... Hmmm.... Kan du slet ikke søge efter nogen kanaler når du trykker på søg knappen?

Anmeld

10. august 2010

Findusinde

Nu er det jo de mest ekstreme par de har valgt ud til det program.. De vælger jo ikke nogle hvor de er helt enige om hvordan deres bryllup skal være, at de vil være enige om alt.. Så¨er det jo ikke sjovt at se på.. Så mon ikke at de spiller en helt del på hendes kontrol og hans egoisme...

Anmeld

10. august 2010

Pia.

MoarJ skriver:

Kanalerne usynlige??... Hmmm.... Kan du slet ikke søge efter nogen kanaler når du trykker på søg knappen?

Arrr... Der forlanger du liiige lidt for meget - Søg knappen ? hvad er det for en... Den skriver bare - "den viste kanal er ikke indstillet" og det gør den på samtlige kanaler !!! Hmmm.... og alt er SORT...

Jeg har lige snakket med ungernes far som har lovet at komme forbi i morgen og vil nu prøve (igen igen) at lære mig hvordan man gør

Jeg er en klovn til sådan noget tv-indstillings-halløj...

Anmeld

10. august 2010

MM1987

Jeg synes faktisk det er lidt okay...

Det er jo hans hævn fordi hun ellers bestemmer ALT!!...

Og så som der bliver skrevet, der måtte være en hage, når man får 100.000...

Anmeld

10. august 2010

Mira0911

Pia. skriver:

Arrr... Der forlanger du liiige lidt for meget - Søg knappen ? hvad er det for en... Den skriver bare - "den viste kanal er ikke indstillet" og det gør den på samtlige kanaler !!! Hmmm.... og alt er SORT...

Jeg har lige snakket med ungernes far som har lovet at komme forbi i morgen og vil nu prøve (igen igen) at lære mig hvordan man gør

Den lader vi bare ligge... Ingen grund til at forvirre dig mere... Så lader vi dine ungers far forklare og vise dig det...

Anmeld

10. august 2010

Muffinmus

jeg synes det er en sjov mulighed for at se hvad manden har af gode ideer, men det bryllup er jo direkte egoisitk, han ser ikke ret meget længere end sin egen næse selv om han prøver med enklet ting går det alligevel ikke ret godt for ham.

Jeg var sgu blevet skuffet over at der kun var tænkt på hans interesser hele vejen igennem. Øv for hende, også selv om det gik ok, er sikker på hun er skuffet alligevel og selv om de havde det godt, vil hun sikkert være en smule skuffet MEGET længe:-)

Anmeld

10. august 2010

Pia.

MoarJ skriver:

Den lader vi bare ligge... Ingen grund til at forvirre dig mere... Så lader vi dine ungers far forklare og vise dig det...

He He - det er nok det bedste ... tror det er bedre han lære den store det her hjemme så han kan en anden gang der bliver krise...

Det er sgu stadig lidt pinligt at skulle ringe efter hjælp fordi man ikke selv kan især når det er et fjernsyn...

Knus Pia.

Anmeld

10. august 2010

Pige2009

hvor kommer det?

Anmeld

10. august 2010

Laulund87

Pia. skriver:

Haha, undskyld, men der fik jeg mig lige et billigt grin

Hvis jeg ikke kunne se tv, tror jeg at jeg fik abstinenser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.