Ida Marie - 4 måneder! (billedespam:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

MyBaby

nutche skriver:

hold da op sikke en kampvægt

her er Rasmus lige blevet et år og han var 74cm og vejede 9,9kg

Ja, hun er vores egen lille sumobryder... :0) Men mon ikke vægten stopper med at stige i samme fart... :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Lone Jakobsen

MyBaby skriver:

Ja, hun er vores egen lille sumobryder... :0) Men mon ikke vægten stopper med at stige i samme fart... :0)

jo ellers bliver hun da kæmpe nej det skal nok stangere

Anmeld

10. august 2010

MyBaby

Mai-pigen skriver:

nej, hvor er hun bare skøn..og det lyder jo til at hun er dejlig nem...

Tusind tak - og ja, jeg kan vist ikke klage. Hun er nem og næsten altid glad - har dog også et vældig temperament, men det er vist sundt nok... :0)

Håber du klarer den igennem sommervarmen - I glæder jer sikkert til snart at få den lille at se...

Kram

Anmeld

10. august 2010

Chamomile

Hvor er hun dog en smuk lille pige

Anmeld

10. august 2010

MyBaby

dorthemus skriver:

Nej hvor er hun smuk  Og wauuu at hun sover igennem om natten..hvornår begyndte hun på det? Min datter er 11 uger på torsdag og sover på ingen måde igennem. Hvad gør I?

Flot flot collage  Har I lavet den på nettet?

Tusind tak... :0)

Ja, altså hun har faktisk sovet rigtig godt om natten fra hun var omkring en måned (her sov hun fra 24 tiden til omkring 7-8 tiden og så pludselig, da hun var omkring tre måneder - fra den ene dag til den anden - sov hun skal kl. 20.30 til næste morgen kl 6 og så igen et par timer! Jeg må indrømme, at vi har absolut intet gjort - vi har ladet hende styre, hvornår hun ville sove og det har hun jo så styret ret godt... :0)

collagen er lavet i et program, der hedder Picasa 3, som jeg har downloaded gratis fra nettet!

Anmeld

10. august 2010

MyBaby

nutche skriver:

jo ellers bliver hun da kæmpe nej det skal nok stangere

Ja, netop  - men ja, det tror jeg også, den kommer til...

Anmeld

10. august 2010

dorthemus

MyBaby skriver:

Tusind tak... :0)

Ja, altså hun har faktisk sovet rigtig godt om natten fra hun var omkring en måned (her sov hun fra 24 tiden til omkring 7-8 tiden og så pludselig, da hun var omkring tre måneder - fra den ene dag til den anden - sov hun skal kl. 20.30 til næste morgen kl 6 og så igen et par timer! Jeg må indrømme, at vi har absolut intet gjort - vi har ladet hende styre, hvornår hun ville sove og det har hun jo så styret ret godt... :0)

collagen er lavet i et program, der hedder Picasa 3, som jeg har downloaded gratis fra nettet!

Okay...herhjemme styrer prinsessen også showet, men desværre ikke ligeså godt

Tak for tippet  Jeg må ind og lege

Anmeld

10. august 2010

MyBaby

dorthemus skriver:

Okay...herhjemme styrer prinsessen også showet, men desværre ikke ligeså godt

Tak for tippet  Jeg må ind og lege

Ja, de kære små! Jeg tror også, vi har været heldige! Men jeg tror desværre heller ikke, der er så meget vi forældre kan gøre i den alder! Men hun skal nok komme efter det - bare vent, pludselig er hun 16 og står ikke op før kl. 15... :0)

Ja, det er bare et rigtig godt program - jeg elsker at sidde og lege med billederne - det er bare en værre tidsrøver!!! :0)

Anmeld

11. august 2010

Mai-pigen

MyBaby skriver:

Tusind tak - og ja, jeg kan vist ikke klage. Hun er nem og næsten altid glad - har dog også et vældig temperament, men det er vist sundt nok... :0)

Håber du klarer den igennem sommervarmen - I glæder jer sikkert til snart at få den lille at se...

Kram

Det er kun sundt med temperament.. De skal jo helst være små selvstændige individer.. Du kan tro vi glæder os...helt vildt! Og det bliver bestemt ikke mindre af at folk omkring os får deres små bebser.. Min kusine med tvillinger d.18.juni, Jan og Heidi i nat, og Marianne og Michael..så dejligt!!

Anmeld

11. august 2010

MyBaby

Mai-pigen skriver:

Det er kun sundt med temperament.. De skal jo helst være små selvstændige individer.. Du kan tro vi glæder os...helt vildt! Og det bliver bestemt ikke mindre af at folk omkring os får deres små bebser.. Min kusine med tvillinger d.18.juni, Jan og Heidi i nat, og Marianne og Michael..så dejligt!!

Ja, det forstår jeg virkelig godt... Skønt med alle de små babyer... :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.