Ida Marie - 4 måneder! (billedespam:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. august 2010

MyBaby

Ja, så er det idag min dejlige datter, Ida Marie bliver fire måneder gammel - hun vejer 8 kg og er 71 cm lang. Jeg synes, at tiden er fløjet afsted. Jeg kan næsten ikke fatte, at hun allerede er så stor og dygtig, som hun er.

Ida sover rigtig godt om natten - for det meste sover hun igennem fra ca. 21 - 6 og så igen et par timer efter et lille morgenmåltid! Hun sover så ikke så meget i løbet af dagen mere, men det er jo også forståeligt nok, når hun sover så meget om natten :0) Det er heller ikke så tit, at vi bare er herhjemme en hel dag, så derfor gør jeg det nok heller ikke lettere for hende, at få en rytme! Hun er en glad og nysgerrig pige, som elsker at opleve og observere omverden omkring sig - især er hun helt optaget af at være ude i naturen!

Ida bliver stadig ammet fuldt, men hun er begyndt at smage lidt på diverse frugter og jeg tror, vi vil prøve med lidt kartoffelmos og grød inden så længe, fordi hun er så nysgerrig omkring al det, vi spiser, så hun skal da også have lov!!! :0)

Tak fordi du læste med!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Riksen

Nøj, hvor er hun lækker! Rigtig køn

Anmeld

10. august 2010

MyBaby

Riksen skriver:

Nøj, hvor er hun lækker! Rigtig køn

Tusind tak. Vi synes jo også selv, at hun er en smuk lille fedling :0), men det er altid dejligt at høre det fra andre... :0)

Anmeld

10. august 2010

Lone Jakobsen

hun er virkelig utrolig køn sikke en lille darling. og hun er da en ret stor pige

Anmeld

10. august 2010

line melias mor

hold da op en lækker prinsesse i har jer der. hun ser da bare for dejlig ud

Anmeld

10. august 2010

MyBaby

nutche skriver:

hun er virkelig utrolig køn sikke en lille darling. og hun er da en ret stor pige

Tusind tak!!! Ja, hun er en stor pige og det har hun været helt fra starten, hvor hun kom til verden med en god vægt på 4510 gram... :0) Så her er der ingen smalle steder - bogstaveligt talt... :0)

Anmeld

10. august 2010

Lone Jakobsen

MyBaby skriver:

Tusind tak!!! Ja, hun er en stor pige og det har hun været helt fra starten, hvor hun kom til verden med en god vægt på 4510 gram... :0) Så her er der ingen smalle steder - bogstaveligt talt... :0)

hold da op sikke en kampvægt

her er Rasmus lige blevet et år og han var 74cm og vejede 9,9kg

Anmeld

10. august 2010

Mai-pigen

nej, hvor er hun bare skøn..og det lyder jo til at hun er dejlig nem...

Anmeld

10. august 2010

dorthemus

Nej hvor er hun smuk  Og wauuu at hun sover igennem om natten..hvornår begyndte hun på det? Min datter er 11 uger på torsdag og sover på ingen måde igennem. Hvad gør I?

Flot flot collage  Har I lavet den på nettet?

Anmeld

10. august 2010

B&J

Hun er lige til af kysse over alt hun er bare dejlig en rigtigt lille charmetrold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.