Ja, så er det idag min dejlige datter, Ida Marie bliver fire måneder gammel - hun vejer 8 kg og er 71 cm lang. Jeg synes, at tiden er fløjet afsted. Jeg kan næsten ikke fatte, at hun allerede er så stor og dygtig, som hun er.
Ida sover rigtig godt om natten - for det meste sover hun igennem fra ca. 21 - 6 og så igen et par timer efter et lille morgenmåltid! Hun sover så ikke så meget i løbet af dagen mere, men det er jo også forståeligt nok, når hun sover så meget om natten :0) Det er heller ikke så tit, at vi bare er herhjemme en hel dag, så derfor gør jeg det nok heller ikke lettere for hende, at få en rytme! Hun er en glad og nysgerrig pige, som elsker at opleve og observere omverden omkring sig - især er hun helt optaget af at være ude i naturen!
Ida bliver stadig ammet fuldt, men hun er begyndt at smage lidt på diverse frugter og jeg tror, vi vil prøve med lidt kartoffelmos og grød inden så længe, fordi hun er så nysgerrig omkring al det, vi spiser, så hun skal da også have lov!!! :0)
Tak fordi du læste med!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld