Partiel Mola

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

sandramor

Hej Gitte.....

starter lige med at give dig et stoooooort

det var da ikke lige det svar man regnede med at få hva?? det er jeg dælme ked af..... men har også hørt at det går rigtig langsomt tilsidst  især hvis man har haft en komplet mola.. men det føler man bare ikke rigtig man kan bruge til ret meget...

Min samtale gik desværre ikke som forventet..... så heller ingen held der....

jeg skal på sygehuset på onsdag og ha svar på den seneste blodprøve og nu skulle den dælme gerne være nul... det jeg så sys virker så frusterende er at selvom den er nul må vi ikke prøve igen.. så står den på en blodprøve en gang i måneden de næste 6 mdr.... puuuh det virker fuldstændig uoverskueligt.... kan kun håbe på han lader mig slippe lidt før hvis tallet forbliver på nul.....

Men hva så nu?? hvornår skal du ha taget blodprøve igen?? og skal du til kontrol igen på sygehuset?

knus Sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

sandramor

Så har jeg været på sygehuset onsdag i sidste uge og jaaa det gik som helt fint..... mine tal var fine.... ligger nu under 1.... men det skal jo ned på nul...... så det regner jeg med det er nu........

overlægen scannede mig indvendig og det hele så super fint ud sagde han.... så fik taget en blodprøve inden jeg gik derfra og skal nu ha taget blodprøver en gang i måneden for at tjekke at tallet forbliver på nul..... og så får jeg besked på hvornår han "slipper" mig fri... men blir sikkert først til feb næste år.... og så må vi prøve igen....... sys der er lææææænge til februar..... men jaaa må bare væbne mig med tålmodighed og håbe han måske slipper mig løs lidt før selvom intet tyder på det.........

hvordan går det med dig Gitte??

knuuuus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.