Hej med jer alle sammen.
Jeg er ny her på siden, men håber jeg hurtigt lærer at finde rundt. Jeg er 26 (27 i november) og bor i Midtsverige sammen med min dejlige kæreste på 26. Vi venter vores første barn til januar og indtilvidere går alt som det skal.
Vi har ikke været til scanning endnu (regler i Sverige er åbenbart meget anderledes de danske) men vi skal afsteed på mandag den 16. august. Glæder mig helt vildt til at se den lille. Bare lidt vildt at man skal vente til man er 19+3 henne (normalt er det godt nik omkring 18+0 heroppe, men der var ikke tid før) til man skal til første scanning. Har ikke haft nogle store problemer så måske derfor de ikke sender og afsted tidligere en normalen heroppe 
Vi har været bosat i Sverige i 3 år efterhånden og vi nyder at være her, men kan nu godt mærke at det danske trækker mere og mere når nu vi skal være forældre
Men nu må vi se, den lille skal lige komme til verden først.
Har en masse interesser, som: film, bøger (elsker at læse), børn, kæresten,. familie, rejser, musik og meget meget mere.
Er her på siden fordi jeg synes det er rart at have kontakt til andre i samme situation. Og så er det helt kanon at man kan nyde godt af andres erfaringer og deres gode råd 
Anmeld