Hej med jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Silas&Mille

Hej med jer alle sammen.

Jeg er ny her på siden, men håber jeg hurtigt lærer at finde rundt. Jeg er 26 (27 i november) og bor i Midtsverige sammen med min dejlige kæreste på 26. Vi venter vores første barn til januar og indtilvidere går alt som det skal.

Vi har ikke været til scanning endnu (regler i Sverige er åbenbart meget anderledes de danske) men vi skal afsteed på mandag den 16. august. Glæder mig helt vildt til at se den lille. Bare lidt vildt at man skal vente til man er 19+3 henne (normalt er det godt nik omkring 18+0 heroppe, men der var ikke tid før) til man skal til første scanning. Har ikke haft nogle store problemer så måske derfor de ikke sender og afsted tidligere en normalen heroppe

Vi har været bosat i Sverige i 3 år efterhånden og vi nyder at være her, men kan nu godt mærke at det danske trækker mere og mere når nu vi skal være forældre Men nu må vi se, den lille skal lige komme til verden først.

Har en masse interesser, som: film, bøger (elsker at læse), børn, kæresten,. familie, rejser, musik og meget meget mere.

Er her på siden fordi jeg synes det er rart at have kontakt til andre i samme situation. Og så er det helt kanon at man kan nyde godt af andres erfaringer og deres gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Svane83

Hej MoriSverige

Velkommen til. Håber du bliver lige så glad for siden som jeg er blevet. Her er utrolig mange søde mødre og kommende mødre og de er alle meget søde til at hjælpe, rådgive og trøste når man har brug for det.

Jeg er også 26 og bliver 27 i oktober. Min kæreste og jeg venter også vores første barn men jeg har først termin til marts så jeg er ikke så langt som dig.

Godt jeg ikke skal vente helt til 18+0 med at blive scannet, jeg synes det er slemt nok at skulle vente til uge 11/12 og NF scanningen.

Bliver man så ikke scannet for downsyndrom i Sverige?

carina

Anmeld

10. august 2010

<3

HEJ Og velkommen til! Jamen jeg hedder Kirsten og har en Tjalfe på snart 2 3/4år og fra på mandag i BH! Vi, far,mor og barn, bor på frb inde i midt byen og nyder alle muligheder det giver til sådan en lille en

Anmeld

10. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej med jer alle sammen.

Jeg er ny her på siden, men håber jeg hurtigt lærer at finde rundt. Jeg er 26 (27 i november) og bor i Midtsverige sammen med min dejlige kæreste på 26. Vi venter vores første barn til januar og indtilvidere går alt som det skal.

Vi har ikke været til scanning endnu (regler i Sverige er åbenbart meget anderledes de danske) men vi skal afsteed på mandag den 16. august. Glæder mig helt vildt til at se den lille. Bare lidt vildt at man skal vente til man er 19+3 henne (normalt er det godt nik omkring 18+0 heroppe, men der var ikke tid før) til man skal til første scanning. Har ikke haft nogle store problemer så måske derfor de ikke sender og afsted tidligere en normalen heroppe

Vi har været bosat i Sverige i 3 år efterhånden og vi nyder at være her, men kan nu godt mærke at det danske trækker mere og mere når nu vi skal være forældre Men nu må vi se, den lille skal lige komme til verden først.

Har en masse interesser, som: film, bøger (elsker at læse), børn, kæresten,. familie, rejser, musik og meget meget mere.

Er her på siden fordi jeg synes det er rart at have kontakt til andre i samme situation. Og så er det helt kanon at man kan nyde godt af andres erfaringer og deres gode råd

Vil bare lige ønske dig velkommen til denne skønne side. Håber du bliver glad for at være her. Synes selv her er skønt, og virkelig mange søde mennesker.

Stort tillykke med graviditeten. Sverige er også bare et skønt sted, så kan godt forstå i er glade for at bo der.

Mig finder du mest i "Ordet er frit" og "Barnløshedsbehandlings gruppen"

Kh Alexis, 28, fra kbh og uforklarlig barnløs. 

Anmeld

10. august 2010

klmf

Velkommen til, håber du bliver glad for alle de tossede hoveder herinde

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Hej og velkommen til håber du bliver glad for at være her. 

Knus Diana men Lucas fra feb 09 og termin januar 11 med lille ny. 

Anmeld

10. august 2010

Malthesmoar

MoriSverige skriver:

Hej med jer alle sammen.

Halløj

Velkommen til siden

OG hjertlig tillykke m graviditeten

Mvh

Anmeld

10. august 2010

Silas&Mille

Svane83 skriver:

Bliver man så ikke scannet for downsyndrom i Sverige?

Man bliver kun scannet for Downsyndrom hvis det er noget der ligger i familien eller man er over 35. Ellers skal man selv betale og det har vi desværre ikke råd til  Dog er sandsynligheden lille for at der er noget galt, da det slet ikke ligger til hverken min familie eller min kærestes familie med sygdomme eller misdannelser. Men man kan jo selvfølgelig aldrig være 100 % sikker.

Synes selv det er lidt vildt, når man i DK bare skal sige ja tak eller bede om det, så får man sådan en scanning.

Men sådan er landene så forskellige, så vi tager det som det komme og ser meget frem til at det bliver mandag og klokken slår 14.30

Anmeld

10. august 2010

Lone Jakobsen

hej og velkommen til.

jeg håber du bliver glad for siden. det er vi mange der er

Anmeld

10. august 2010

B&J

Hej og velkommen til den vidunderlige side glæder mig til af følge dig og når den endelig tid kommer læse din fb og se baby billeder

krammer mor til daniel der er 5mdr og 6dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.