Tog i solarie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Balderson

Nej, det gjorde jeg ikke... Det var et meget bevidst valg, ikke at udsætte mit barn for det eller mig selv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Nanna444

Mette88 skriver:

Hejsa

Tog i sol da i var høj gravide?

Uha nej, jeg tør slet ikke - hverken som gravid eller ej

Anmeld

10. august 2010

line melias mor

jeg tog meget sol før jeg blev gravid. i min graviditet var jeg ligbleg og nu her efter er jeg næsten lige så bleg.

Anmeld

10. august 2010

FrkT

Diana... skriver:

NEJ det gjorde jeg ikke og gør det ikke heller ikke når jeg ikke er gravid. Jeg vil ikke udsætte min krop for det 

Anmeld

10. august 2010

Trolde_mor

Nej, har ikke taget solarie under graviditeten, vil jeg ikke udsætte lille Kian for

Jeg har haft gjort det start sommer de andre år, for at få kroppen til at tage imod, men det er ikke mere en 3-5 gange.

Jeg tager nemlig ikke imod sol, og bliver derfor hverken rød eller noget, selvom jeg falder i søvn om formiddagen og vågner udenfor om eftermiddagen, kan man end ikke se jeg har været udenfor.

Så ja, normalt, men kun for at få lidt farve af den naturlige sol

Anmeld

10. august 2010

Low

Nej, det gjorde jeg slet ikke under graviditeten. I frygt for det ville ske noget, så ville jeg heller lade vær med det i 9 mdr

Anmeld

10. august 2010

Mira0911

Aldrig i livet...

Da jeg var teenager, tog jeg meget sol, solcentret havde glemt at informere om der var kommet nye rør i...

Så jeg fik en så herlig 2. grads forbrænding.. Tæt på en 3'er....

Jeg kunne kun ligge i sengen i 14 dage, kunne ikke gå, det gjorde nas, og lavede ikke andet end at sove... Havde det så skidt...

Anmeld

10. august 2010

Kløver

Mette88 skriver:

Hejsa

Kan vidt på forhånd sige nej, da jeg slet ikke bruger solarie, jeg vil ikke udsætte min krop, for solariet.

men sol skulle ikke skade barnet, da solen/lyset ikke vil kunne trænge igennem, og ind til den lille, hvis det var det du tænkte på

Anmeld

10. august 2010

VictorsMoar

Mette88 skriver:

Hejsa

Nej, men har nu heller ikke gjort det i en del år.

For det første ville jeg være lidt bange for at lillenussen fik det aaaaalt for varmt derinde, og måske at strålerne kunne skade ham (selvom jeg godt kan læse på flere af indlægene, at det ikke skader etc.)

Og for det andet, synes jeg at solarierne, er ved at være en smule passé (jeg var selv stor fan af solarie for 4-5 år siden). I og med at vi idag er så oplyste om risikoen ved soldyrkning. Og så er der alle de andre ting, som jo også er en trist sidegevinst, rynker, unaturlig hudfarve, læderhud.

Alt dette er selvfølgelig ved ovendreven brug, og er godt klar over at du ikke henviser til dette. Men bare lige min mening

På med en høj solfaktor  (også for pigmentforandringens skyld) og ud i den rigtige sol i moderater mængder

Anmeld

10. august 2010

betski

Mette88 skriver:

Hejsa

Nej det gjorde jeg ikke. Tog slet ikke sol mens jeg var gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.