Tog i solarie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

MetteMTH

Ni-ko-li-ne skriver:

nej... jeg fik det super skidt når jeg lå derinde... alt den der varme var bare for meget for min krop:0) og vores datter blev ultra aktiv når jeg tog sol, det tolkede jeg som om hun ikke synes det var fedt

Okay.. Jeg ville heller ikke gøre det.. Skulle bare lige hører om der var nogle som havde gjort det. Har så kun fået lidt sol udenfor i år, men kunne ikke holde til at sidde derude i ret langtid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

Mette88 skriver:

Okay.. Jeg ville heller ikke gøre det.. Skulle bare lige hører om der var nogle som havde gjort det. Har så kun fået lidt sol udenfor i år, men kunne ikke holde til at sidde derude i ret langtid

jeg kunne ikke ligge på ryggen da mavsen var stor... og slet ikke på den der mega hårde plade:0)

Anmeld

10. august 2010

MetteMTH

FrøkenHedegaard skriver:

Heej

Jeg er godt nok ikke højgravid, MEN har spurgt min kusine, som er jordmoder om man må tage solarie - når man er gravid/høj gravid.

Hvis du vil i solarie, så skal du bare dække din mave til med et håndklæde - da de skarpe stråler vil drille h*n i maven.. Så der skulle ikke være noget i vejen med at tage solarie - lige meget hvor langt du er henne.

Har godt nok en veninde, som siger at det ikke er behageligt at ligge derinde når man er højgravid.. Det bliver vist SÅ VARMT

Ved ikke om det kan hjælpe dig - men ville lige skrive det..

God dag til dig

Okay.. Hvis man skal dække maven til så kan man ligeså godt lade vær.

Anmeld

10. august 2010

MetteMTH

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg kunne ikke ligge på ryggen da mavsen var stor... og slet ikke på den der mega hårde plade:0)

Hehe.. det kan jeg heller ikke, det gør mega ondt i mit skamben, når jeg skal op så, bliver nødtil at trille rundt som en hval

Anmeld

10. august 2010

Maddox

Nej, det gjorde jeg ikke.. Prøvede en enkelt gang ca. midt i graviditeten, men fik det simpelthen så dårligt af at ligge derinde, at jeg måtte stoppe halvvejs - fik det i det hele taget dårligt af at ligge på ryggen under begge graviditeter og følte jeg skulle besvime.

En anden ting er at huden er super modtagelig for varige pigmentforandringer, når man solbader som gravid (pga. de ekstra hormoner i kroppen)..

Jeg brugte istedet selvbruner, når jeg følte mig ALT for bleg!

Anmeld

10. august 2010

Fru.Mäes <3

Hvis man tager solarie, for at det er hele kroppen som skal se brund ud - så er det lige meget. Hvis man ligger med at håndklæde på maven -

Men hvis det nu var fordi man skulle til noget bryllup, eller sådan noget - og man manglede sol på ens ben, arme og i hovedet så skader det hvert fald ikke..

Jeg har f.eks. en masse urenheder i hovedet som holdes bedst nede med solarie - så jeg tager solarie..

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

Mette88 skriver:

Hehe.. det kan jeg heller ikke, det gør mega ondt i mit skamben, når jeg skal op så, bliver nødtil at trille rundt som en hval

jeg blev svimmel efter ganske kort tid.... det er noget med at den ekstra vægt lukker for de store arterier i ryggen.....

Anmeld

10. august 2010

elluL

Zette skriver:

Tog slet ikke solarie under min graviditet og endte som et lig men huden er jo mega sensitiv, så derfor gjorde jeg det ikke..

Heller ikke mig. Endte også som et lig Hehe

Anmeld

10. august 2010

smokin

lullebulle skriver:

Heller ikke mig. Endte også som et lig Hehe

Jeg har ikke været deroppe efter jeg har født heller... ligner snart jeg ved ikke hvad! Men det går nok... Glæder mig dog til ansigtsbehandling som jeg snarest skal have.... TILTRÆNGT!!!

Anmeld

10. august 2010

elluL

Zette skriver:

Jeg har ikke været deroppe efter jeg har født heller... ligner snart jeg ved ikke hvad! Men det går nok... Glæder mig dog til ansigtsbehandling som jeg snarest skal have.... TILTRÆNGT!!!

Jeg har været deroppe en gang efter, og også den sidste. Haha. Jeg tænkte ikke så langt at mælken ville løbe i stride strømme ud af mine babser, og "kloge" mig havde jo ikke bh på, så måtte pænt  gå ud igen da jeg svømmede i mælk. Ydrk Og så gad jeg altså ikke mere.

Ej, hvor lækkert. Mig og kæresten skal ind til en spa behandling sammen og noget massage. Glæder mig også bare så meget.

Men en ansigts behandling, ku jeg da også godt tænke mig. Har jeg faktisk aldrig prøvet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.