smøre maven ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Lenesh

Har hørt fra nogle at det er en god ide at smøre maven ind i jordnøddeolie under graviditet. Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Diana...

Hvad skulle det gøre godt mod? 

Anmeld

10. august 2010

Lenesh

strækmærker skulle det vist være godt imod

Anmeld

10. august 2010

Malonde1985

Diana... skriver:

Hvad skulle det gøre godt mod? 

Strækmærker tror jeg??

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Lenesh skriver:

strækmærker skulle det vist være godt imod

Jeg tror ikke en dyt på alle de cremer og olier osv som man kan købe mod stræk mærker. Jeg brugte selv creme og har strækmærker.

Jeg synes det er SPILD af penge! 

Anmeld

10. august 2010

Malonde1985

Lenesh skriver:

Har hørt fra nogle at det er en god ide at smøre maven ind i jordnøddeolie under graviditet. Hvad er jeres erfaringer?

Altså jeg ved ikke om det virker og om der overhovedet er noget som virker - altså strækmærkerne kommer vel uanset om man smører det øverste hudlag eller ej..?? Jeg brugte en solarie-creme (tog ikke solarie, men min kæreste er solarieteknikker) "HOT" fra Australian Gold. Fik ingen strækmærker, men tvivler altså på at det har noget med cremen at gøre.. Men igen aner ikke om det olie skulle virke...

Anmeld

10. august 2010

Lenesh

Diana... skriver:

Jeg tror ikke en dyt på alle de cremer og olier osv som man kan købe mod stræk mærker. Jeg brugte selv creme og har strækmærker.

Jeg synes det er SPILD af penge! 

okay rart at vide

Anmeld

10. august 2010

Maddox

Jeg brugte både cremer og div. olier under min første graviditet, uden effekt - ihvertfald ville jeg så nødigt se, hvordan mit maveskind ville have set ud, hvis ikke jag havde brugt noget

Men det kan da ihvertfald aldrig skade, at smørre maven ind.. Men tror ikke at det holder strækmærkerne væk, hvis man er disponeret for at få dem.. Desværre!

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

i følge videnskaben... så opstår strækmærker i underhuden, og ingen cremer og slet ikke olier, trænger derned...

jeg tror strækmærker opstår, af hormonelle årsager...

kender dog en der har brugt to produkter fra Clarins... en scrub og en olie... og hun har ingen strækmærker... men om det virker... det er ikke til at vide jo...

man kan altis prøve, og så huske på at de kan komme alligevel...

jeg smurte med Weleda´s maveolie... da den var tom stoppede jeg... ca i uge 30... men da jeg var godt 35 uger henne kom strækmærkerne... og jeg tror de var kommet uanset hvad:0)

Anmeld

10. august 2010

Nadia&Daniel

Min svigermor anbefaldede (stave) babyolie til maven - for at gør den mere smidig (stave)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.