Kristen friskole :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Lady Marion <3

Så startede min store søn på 14 år på en kristen fri skole i dag

Vi er slet ikke kristne men syntes skolen er hyggelig , 50 elever på hele skolen   De har nogle helt andre normer end folkeskolen og så var jeg bare TRÆT af hans folkeskole ,,   Håber han bliver glad for det , hvordan har i det ? Ville i sende jeres barn på kristen skole uden selv at være kristen ?  Jeg syntes ikke han dør af morgensang og bøn og det er den eneste forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Emilie Sarah

Muffi . skriver:

Så startede min store søn på 14 år på en kristen fri skole i dag

Vi er slet ikke kristne men syntes skolen er hyggelig , 50 elever på hele skolen   De har nogle helt andre normer end folkeskolen og så var jeg bare TRÆT af hans folkeskole ,,   Håber han bliver glad for det , hvordan har i det ? Ville i sende jeres barn på kristen skole uden selv at være kristen ?  Jeg syntes ikke han dør af morgensang og bøn og det er den eneste forskel

Jeg har selv gået på kristen skole, hele min skolegang til 9.klasse, og jeg kan sige at jeg har været utrolig glad for det.
Og jeg er ikke kristen i den forstand, at jeg ikke går op i det, overhovedet.
Så jeg kunne sagtens sætte mine børn på kristen skole.

Anmeld

10. august 2010

Risen

Ja det ville jeg.. Har også kun hørt positivt om dem som ligger her i KBH.. Så længe det ikke er bibellæsning og samler hver eneste dag.. 

Anmeld

10. august 2010

Lady Marion <3

Der er kun morgensang 2 gange pr uge så det er til at overleve ,   Lærer og elever er vildt søde , åbne og imødekommende , tror vi bliver glade for det ,,  

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Ihh det lyder hyggeligt. Hvad siger han selv til det? 

Jeg har ikke gået på kristen skole men gik på en super dårlig folkeskole også derfor jeg vælger at tage min 10 klasse om når jeg skal tilbage fra barsel. 

Og JA jeg kunne sagtens finde på at sende børnene på kristen skole! 

Anmeld

10. august 2010

NaFe

Har selv gået på kristen privat skole....og mine forældre er bestemt ikke kristne, men valgte den for dens ry...og min datter på 1 år er allerede skrevet op til af gå der....

super god skole...med morgen sang og morgen bøn hverdag...ja man hade det dengang, men idag er jeg meget taknemlig over af have gået der....

Anmeld

10. august 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ihh det lyder hyggeligt. Hvad siger han selv til det? 

Jeg har ikke gået på kristen skole men gik på en super dårlig folkeskole også derfor jeg vælger at tage min 10 klasse om når jeg skal tilbage fra barsel. 

Og JA jeg kunne sagtens finde på at sende børnene på kristen skole! 

Han syntes stedet er hyggeligt og menneskerne er vildt søde , han har selv valgt at han gerne vil være der , men han vil ikke have hans gamle skole kammerater får af vide hvor han går nu hi hi

Anmeld

10. august 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Han syntes stedet er hyggeligt og menneskerne er vildt søde , han har selv valgt at han gerne vil være der , men han vil ikke have hans gamle skole kammerater får af vide hvor han går nu hi hi

Ha ha hvor sødt hvor længe han mon kan holde det hemmeligt 

Anmeld

10. august 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ha ha hvor sødt hvor længe han mon kan holde det hemmeligt 

Ikke særligt længe  Ved du hvad det mest morsomme var ? Da vi kom herud (sidder stadig herude, i solen) Der stod den pæne pige fra hans gamle parallel klasse   Hun skulle også starte i dag ,,,

Anmeld

10. august 2010

lion

NaFe skriver:

Har selv gået på kristen privat skole....og mine forældre er bestemt ikke kristne, men valgte den for dens ry...og min datter på 1 år er allerede skrevet op til af gå der....

super god skole...med morgen sang og morgen bøn hverdag...ja man hade det dengang, men idag er jeg meget taknemlig over af have gået der....

hvad vil det koste dig at ha hende gående der, når tiden kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.