Film i tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Svane83

lotchen skriver:

Det har vi også tit undret os over - og følt mig sådan lidt, nå okay er vi så bare de eneste, der ikke er ude og spise/ i byen?? Vi skal op ved 5-tiden i hverdagene, så klokken må aller-senest blive 22.30 før øjnene skal være lukkede, ellers holder det ikke....

Jeg tænkte nå det er åbenbart bare os der ikke kan hænge sammen uden en ordentlig nattesøvn. Jeg står op kl. 6 og jeg kan altså ikke fungere hvis jeg ikke senest er gået i seng kl. 23.

Meget meget mystisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

klmf

Svane83 skriver:

Jeg tænkte nå det er åbenbart bare os der ikke kan hænge sammen uden en ordentlig nattesøvn. Jeg står op kl. 6 og jeg kan altså ikke fungere hvis jeg ikke senest er gået i seng kl. 23.

Meget meget mystisk

Tror det har noget med seertal at gøre - de mener åbenbart der er flest seere i at sende film i hverdagene, fordi alle jo har sådan et aktivt socialt liv i weekenderne - og åbenbart jobs, hvor man først møder 9.30

Anmeld

10. august 2010

Svane83

lotchen skriver:

Tror det har noget med seertal at gøre - de mener åbenbart der er flest seere i at sende film i hverdagene, fordi alle jo har sådan et aktivt socialt liv i weekenderne - og åbenbart jobs, hvor man først møder 9.30

Ja det tænkte jeg også men jeg synes bare at hvis vi ikke ser dem og i andre heller ikke gør og jeg ved da at et par af vores venner også har samme holdning, hvem fanden er det så der ser film til langt ud på natten, der må da være flere seertal i at sende en film kl. 20 f.eks, den kunne man da nå at se inden man skulle sove og så kunne de sende alle deres serier på et andet tidspunkt eller måske bare lave en eller to dage i hverdagene hvor der kom en film kl. 20 og så kunne der da komme en rigtig god en om lørdagen hvor man har tid.... ja det synes jeg i hvertfald er så træt af at sidde og glo lørdag aften.

Anmeld

10. august 2010

klmf

Svane83 skriver:

Ja det tænkte jeg også men jeg synes bare at hvis vi ikke ser dem og i andre heller ikke gør og jeg ved da at et par af vores venner også har samme holdning, hvem fanden er det så der ser film til langt ud på natten, der må da være flere seertal i at sende en film kl. 20 f.eks, den kunne man da nå at se inden man skulle sove og så kunne de sende alle deres serier på et andet tidspunkt eller måske bare lave en eller to dage i hverdagene hvor der kom en film kl. 20 og så kunne der da komme en rigtig god en om lørdagen hvor man har tid.... ja det synes jeg i hvertfald er så træt af at sidde og glo lørdag aften.

Der er jo bare nogen, der har tid til det der og som ikke skal tidligt op eller ikke har behov for så meget søvn. Barslende (før fødsel forstås), pensionister, ledige, dem der har ferie, dem der arbejder med skiftende arbejdstider, sygemeldte, SKOLEELEVER Altså ligeså mange, der lever med tidligt op, tidligt i seng, lige så mange tror jeg lever med en anden døgnrytme.

Anmeld

10. august 2010

Svane83

lotchen skriver:

Der er jo bare nogen, der har tid til det der og som ikke skal tidligt op eller ikke har behov for så meget søvn. Barslende (før fødsel forstås), pensionister, ledige, dem der har ferie, dem der arbejder med skiftende arbejdstider, sygemeldte, SKOLEELEVER Altså ligeså mange, der lever med tidligt op, tidligt i seng, lige så mange tror jeg lever med en anden døgnrytme.

Du har nok ret, men kunne vi så ikke dles om hverdagene os der går tidligt i seng og dem der går sent i seng?

bare 2 hverdage til os hvor filmen startede kl. 20 og så en weekend dag med en god film og så kunne de se film til langt over midnat resten af dagene... det er da kun fair synes jeg

Anmeld

10. august 2010

klmf

Svane83 skriver:

Du har nok ret, men kunne vi så ikke dles om hverdagene os der går tidligt i seng og dem der går sent i seng?

bare 2 hverdage til os hvor filmen startede kl. 20 og så en weekend dag med en god film og så kunne de se film til langt over midnat resten af dagene... det er da kun fair synes jeg

Det stemmer jeg også for Skriv til tv-stationerne og be' om et svar

Anmeld

10. august 2010

NinaNymannMadsen

Svane83 skriver:

Hej tøser

Min kæreste og jeg har stort set i alle de år vi har boet sammen synes at tv kanalernes priotering af hvornår de viser hvad er lidt tosset og nu kunne jeg bare for sjov tænke mig at hører om vi er de neste.

Altså i hverdagene sender de alle de fede film, men af en eller anden grund starter de altid først kl. 22 og slutter efter midnat... er vi de eneste der skal op og på arbejde og derfor er nødsaget til at gå i seng senest kl. 23?

Og i weekenderne hvor man netop havde mulighed for at være lidt lægere oppe og se film, ja så er der som regel ikke en skid at se hverken lørdag eller søndag, men Tirsdag kl. 22 viser de en eller anden mega spændende action film... hvor er logikken i det?

Så kom tøser synes i også at film bliver sendt på mærkelige tidspunkter eller er det bare kæresten og mig der går usandsynligt tidligt i seng i hverdagene?

Carina

det er rigtig nok giver jer ret. det er hul i hovedet de tider de sender film på.

der er rigtig mange fede film jeg godt kunne tænke mig at se af dem de sender men kan ikke har en datter jeg skal tænke på og hun vågner tidligt og vil gerne være udhvilet når hun står op og så går det ikke at gå i seng ved midnatstid.

de burde virkelig få lavet om på det syntes jeg.

Anmeld

10. august 2010

Svane83

Astasmor skriver:

det er rigtig nok giver jer ret. det er hul i hovedet de tider de sender film på.

der er rigtig mange fede film jeg godt kunne tænke mig at se af dem de sender men kan ikke har en datter jeg skal tænke på og hun vågner tidligt og vil gerne være udhvilet når hun står op og så går det ikke at gå i seng ved midnatstid.

de burde virkelig få lavet om på det syntes jeg.

Det er jo det, hvis man har små børn der står tidligt op så kan man jo ikke sidde og se film til over midnat det holder jo ikke. Vi må skrive til tv selskaberne eller lave en facebook side eller noget det er for galt

Anmeld

10. august 2010

ekzunz

Svane83 skriver:

Udemærket idé, men kl. 20?? Hvem har tid til at sidde foran fjernsynet kl. 20??? Kl. 21 - så kan jeg nå lidt vasketøj osv. og så slutter det i ordentligt tid....

Anmeld

10. august 2010

NinaNymannMadsen

Svane83 skriver:

Det er jo det, hvis man har små børn der står tidligt op så kan man jo ikke sidde og se film til over midnat det holder jo ikke. Vi må skrive til tv selskaberne eller lave en facebook side eller noget det er for galt

ja tror da også der vil være mange medlemmer hvis man får lavet en gruppe på facebook da. haha. men jo man kunne jo skrive der ind og sige at de måske kunne tag og vise nogen flere film i weekenderne eller hvertfald tidliger end 22:00 i hverdagene for det er for sent at vise film for mange. der er jo mange der har arbejde de skal op til dagen efter eller har små børn der står op på de mærkligste tidspunkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.