Film i tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Svane83

Hej tøser

Min kæreste og jeg har stort set i alle de år vi har boet sammen synes at tv kanalernes priotering af hvornår de viser hvad er lidt tosset og nu kunne jeg bare for sjov tænke mig at hører om vi er de neste.

Altså i hverdagene sender de alle de fede film, men af en eller anden grund starter de altid først kl. 22 og slutter efter midnat... er vi de eneste der skal op og på arbejde og derfor er nødsaget til at gå i seng senest kl. 23?

Og i weekenderne hvor man netop havde mulighed for at være lidt lægere oppe og se film, ja så er der som regel ikke en skid at se hverken lørdag eller søndag, men Tirsdag kl. 22 viser de en eller anden mega spændende action film... hvor er logikken i det?

Så kom tøser synes i også at film bliver sendt på mærkelige tidspunkter eller er det bare kæresten og mig der går usandsynligt tidligt i seng i hverdagene?

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Trine89

Svane83 skriver:

Hej tøser

Min kæreste og jeg har stort set i alle de år vi har boet sammen synes at tv kanalernes priotering af hvornår de viser hvad er lidt tosset og nu kunne jeg bare for sjov tænke mig at hører om vi er de neste.

Altså i hverdagene sender de alle de fede film, men af en eller anden grund starter de altid først kl. 22 og slutter efter midnat... er vi de eneste der skal op og på arbejde og derfor er nødsaget til at gå i seng senest kl. 23?

Og i weekenderne hvor man netop havde mulighed for at være lidt lægere oppe og se film, ja så er der som regel ikke en skid at se hverken lørdag eller søndag, men Tirsdag kl. 22 viser de en eller anden mega spændende action film... hvor er logikken i det?

Så kom tøser synes i også at film bliver sendt på mærkelige tidspunkter eller er det bare kæresten og mig der går usandsynligt tidligt i seng i hverdagene?

Carina

Det vil jeg sku gerne give dig ret i søde.. 
det er lidt noget underligt noget.

Har tid kæmpe for at holde mig vågen en hverdags aften for at se en film og så være total smadret dagen efter :s det er sku ikke holdbart. 

Anmeld

10. august 2010

Svane83

Trine89 skriver:

Det vil jeg sku gerne give dig ret i søde.. 
det er lidt noget underligt noget.

Har tid kæmpe for at holde mig vågen en hverdags aften for at se en film og så være total smadret dagen efter :s det er sku ikke holdbart. 

Har sørme også tit holdt mig vågen fordi der var en film jeg bare gerne ville se og næste morgen er man så fuldstændig smadret..

og hvad sker der så lige med at der ikke sendes nogen fede film i weekenden?

Anmeld

10. august 2010

Marco2

Det tænker jeg også over. Underligt …

Hvorfor er lørdag ALTID den suverænt dårligste TV-aften?

AG - også undrende

Anmeld

10. august 2010

line melias mor

du er absolut ikke den eneste der undre dig. der er aldrig noget i weekenden og hvis der endelig er,er det genudsendelser. de gode film kommer i hverdagen og selv om jeg pt er på barsel kan jeg bare ikke holde mig vågen til at se filmen færdig det er total øv 

Anmeld

10. august 2010

Svane83

Marco2 skriver:

Det tænker jeg også over. Underligt …

Hvorfor er lørdag ALTID den suverænt dårligste TV-aften?

AG - også undrende

PRÆCIS!! Lørdag er en skod aften mht. tv.

Vi sidder hver lørdag og zapper rundt efter noget at se og kigger alle vores dvd film som vi har set igennem og vi ender som regel med at sidde og stene discovery fordi der ikke er andet.

Anmeld

10. august 2010

klmf

Det har vi også tit undret os over - og følt mig sådan lidt, nå okay er vi så bare de eneste, der ikke er ude og spise/ i byen?? Vi skal op ved 5-tiden i hverdagene, så klokken må aller-senest blive 22.30 før øjnene skal være lukkede, ellers holder det ikke....

Anmeld

10. august 2010

Svane83

line melias mor skriver:

du er absolut ikke den eneste der undre dig. der er aldrig noget i weekenden og hvis der endelig er,er det genudsendelser. de gode film kommer i hverdagen og selv om jeg pt er på barsel kan jeg bare ikke holde mig vågen til at se filmen færdig det er total øv 

Det er lige det, nu kan jeg ikke huske hverken hvilken film eller hvornår det var, men jeg kan bare huske at vi for ikke så længe siden sad en lørdag og ikke kunne finde noget at se og så kom der en reklame for en rigtig god film som faktisk var ret ny, bla bla. tv premier på tirsdag kl. 22!

Min kæreste var inde og kigge igår og alle film startede kl. 22 og var først færdige mellem 00.10 og 00.30 det er der sgu da ingen almindelige mennesker der kan se, de skal da op og på arbejde eller tidligt op og sende børnene i skole.

Vi blev enige om at det udelukkende må være teenagere der sidder og stener film hele natten og det er altså også for galt

Anmeld

10. august 2010

Trine89

Svane83 skriver:

Har sørme også tit holdt mig vågen fordi der var en film jeg bare gerne ville se og næste morgen er man så fuldstændig smadret..

og hvad sker der så lige med at der ikke sendes nogen fede film i weekenden?

det er hvertfald ikke særlig gennemtænkt. 

Anmeld

10. august 2010

lion

Jeg er kun ening, det er vild mærkeligt at alt det gode i fjernsynet er der om hverdagen.

Enten kl tidligt eller for sent til folk som arbejder.

I weekenden er det total lorte tv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.