Glukosebelastning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

mor_sabina

B&J skriver:

Ja ved ikke snak med jordmoren om det eller lægen for jeg er jo rimelig overvægtig men jeg arbejde jo også lige til jeg skulle føde og fik 2 ad ad men også vigtigt min lille babs hade det godt

Ja du har ret. Vil overhovedet ikke tage nogen risiko på vegne af Jullian men hvis man kunne gøre noget for at undgå det, så gør jeg det Det ville da være nemmere hvis man måtte æde en plade chokolade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

B&J

mor_sabina skriver:

Ja du har ret. Vil overhovedet ikke tage nogen risiko på vegne af Jullian men hvis man kunne gøre noget for at undgå det, så gør jeg det Det ville da være nemmere hvis man måtte æde en plade chokolade

jeg vil nu heller skifte ud med en pose slik er ikke så vild med chokolade man ja det smager virkelig add og jeeg blev da også lidt svimmel men også fordi når man for morgen af spiser også man ikke måtte super træls....  men en to tre og det er overstået

Anmeld

9. august 2010

Tina2

mor_sabina skriver:

Jeg er så uheldig, at jeg ikke har fået tabt mig alle graviditetskiloene fra sidst og derfor er indstillet til glukosebelastning denne gang. Er så sur over det og overvejer at springe den over.

Er der nogen der kan fortælle hvilke risici der er ved at lade være, hvor slem den er og andet interessant information i forbindelse med den dumme test?

Sabina- som faktisk bare er rigtig træt af hun ikke kom af med de sidste dumme kilo

Jeg fik det lavet for knap 2 uger siden..... Det er 1. gang jeg har prøvet det, og grunden er at min søn, som jeg fødte sidste gang vejede 4800 g..... Jeg snakkede faktisk med JM om det, for har ALDRIG haft noget i urinen trods store vægtøgninger i min graviditet..... Hun mente godt jeg kunne springe over, men det mente lægen bestemt ikke....

Vil lige sige at sukkervandet SLET ikke var så slemt som jeg havde frygtet, det var ISKOLDT heldigvis...... Trunten i maven var dog enormt livlig og boksede og sparkede, sikkert i ren sukkerchok

Grunden til jeg faktisk godt ville springe over er at jeg skal føde hjemme... Min veninde fik for 1½ år siden lavet den fordi der er sukkersyge i hendes familie, og den var 0,1 over grænsen.... Jamen for sulan da, samtaler på sygehuset osv for de ville snakke hende fra at føde hjemme, men hun holdt fast..... Men hold kæft et gedemarked hun var igennem....!

Noget der dog undrer mig er forskellen på de tal.... Min veninde sagde til mig at var den over 4,0 fastende var den ret høj..... Og den måtte så ikke være over 9 bagefter (hendes var så 9,1).....

Mit tal var 5,4 fastende og jeg fik at vide det var perfekt og så var det 7,0 bagefter- også perfekt sagde de... Der er da NOGET til forskel fra det min veninde fik at vide!!!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.