Min stakkels prinsesse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Loa

Årh så fik lillepigen klippet sit tungebånd idag... Øv hvor var det ubehageligt at skulle sidde og holde hendes hoved og hænder fast, mens lægen klippede hende under tungen...

Og så skreg hun bare... (Tror det var lige så meget fordi lægen holdte fast i hendes tunge som selve klippet)

Øv øv hvor kan man bare få ondt i hjertet af at se ens lille pus skrige sådan og få blod i hendes lille mund

Men nu er det heldigvis overstået og håber da det gavner hende på længere sigt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Lady Marion <3

Pyha bliver da helt trist af at læse det , kan da sagtens forestille mig hvordan det har været til dig og lille pigen ..

Anmeld

9. august 2010

Mathilde

Åh hvor frygteligtlille stakkel. Det må have været SÅ hjerteskærende for dig som mor!

Kæmpe

Anmeld

9. august 2010

Mumto3

Åh, det kender jeg godt. To af mine børn har fået klippet tungebåndet. Jeg kan huske da den første skulle have det, så sad jeg i venteværelset hos hals-næse-ørelægen og ventede på en akut tid. Min søn var under 36 timer gammel. Da vi bliver kaldt ind, kunne jeg ikke lade være at fælde en tåre, og så siger åndsvaget sekretær: Hold da op. Det er da ikke noget at tude over!

sådan en møg-sæk! Men det går jo hurtigt over, og amningen bliver meget lettere når de får klippet tungebåndet. Lægen var heldigvis sød og bad mig kigge væk da han klippede, for som han sagde det gør meget mere ondt på moren at se på det, end det gør på barnet at få det gjort. -og så bad han mig amme lige bagefter for at 'skylle' blodet ud af munden.

Tillykke med at det er overstået, og tillykke med at det blev opdaget. der er jo mange der ikke opdager det, og først kæmper med amningen og senere kæmper med sproget. (børn med for kort tungebånd kan fysisk ikke udtale ord lige så godt som andre) Så det er jo godt I fik det gjort!

Anmeld

9. august 2010

Bondepigen

Loa skriver:

Årh så fik lillepigen klippet sit tungebånd idag... Øv hvor var det ubehageligt at skulle sidde og holde hendes hoved og hænder fast, mens lægen klippede hende under tungen...

Og så skreg hun bare... (Tror det var lige så meget fordi lægen holdte fast i hendes tunge som selve klippet)

Øv øv hvor kan man bare få ondt i hjertet af at se ens lille pus skrige sådan og få blod i hendes lille mund

Men nu er det heldigvis overstået og håber da det gavner hende på længere sigt.....

Du skal have et KÆMPE kram.

Har selv prøvet at holde min grædende datter, da hun skulle i narkose osv. Det er bare ikke spor rart. Man bliver bare nødt til at huske på, man gør det for deres eget bedste...

Anmeld

9. august 2010

JustAnotherName

^Åhh pyyha, jeg bliver jo helt skidt tilpas i mit moderhjerte, af at læse dit indlæg. Det er jo for hendes bedste ....ellers ville man aldrig gøre det. Men sikke alligevel en forfærdelig situation.

Stort kram til dig, og til din tapre datter 

Anmeld

9. august 2010

Ina33

Puha jeg får det helt dårligt, klipper man tungebåndet uden bedøvelse? Ajjj jeg synes det lyder helt vildt ubehageligt...

Godt din lille prinsesse klarede det!

Anmeld

9. august 2010

Loa

Muffi . skriver:

Pyha bliver da helt trist af at læse det , kan da sagtens forestille mig hvordan det har været til dig og lille pigen ..

Ja det var godt nok heller ikke særlig rart......

Tak for

Anmeld

9. august 2010

twinboys

Det har min søn Alexander også fået gjort ... Han sagde ikke en lyd... Overlægen sagde også at det ikke gør ondt at få gjort, og det er mere det at man holder barnet fast at barnet skriger...

Majbritt

Anmeld

9. august 2010

Loa

Mathilde skriver:

Åh hvor frygteligtlille stakkel. Det må have været SÅ hjerteskærende for dig som mor!

Kæmpe

Det gjorde SÅ ondt... På mig altså..... Jeg måtte vente til jeg kom ned i min bil med at tude, fordi jeg bare følte mig så ond, at jeg gjorde det mod hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.