Jer med skaldede børn (piger) fra fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

SpunkenJo

Tulle28 skriver:

Hvornår fik de hår? Jeg glæder mig sådan til jeg kan sætte et lille spænde i min datters hår, men øhh... pt. har det vist lange udsigter!

Knus Tulle

Jeg var skaldet som et æg indtil jeg blev knap 2 år.

Min mor overvejede flere gange, om jeg skulle have sat sløjferne fast med en tegnestift
- Det droppede hun dog, men det kunne da have forklaret en del

Men små piger uden hår er nu bedårende.
- Den sødeste i Carls vuggestue har ikke ret meget hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Tulle28

sylvestersmor skriver:

Jeg mener at have set sådan nogle selvklæbende sløjfer, en dag jeg surfede efter babyting. Måske kan du bruge dem indtil din datter får mere hår. Desværre kan jeg ikke huske hvor jeg så dem...

Ha ha ha.... Åh hi hi hi hvor sjovt. Ja hvorfor ikke 

Anmeld

22. august 2010

LIZO

zoet er født skaldet

hun er nu 9 måneder og der er kommet lidt, men man skal tæt på for at se det.

jeg villle nu bare gerne hun fik lidt hår så man kan se det er en pige.. hun kan side i helt lyserrødt tøj med lyserrød sut. i en lilla lift. "men nejj en sød dreng du har der".. arggg.... ifølge gamle damer må det være en dreng når der ikke er noget hår.. bliver så sindsyg af at høre på det..

liam havde ikke noget hår før han blev 18 måneder. han havde en smulle fe hår. men det var jul og vi ville prøve at lave hanekam bare for man måske kunne se  han havde lidt hår. så det gjorde vi. 1 uge efter var det hele vokste ud igen.. det var lidt vildt. nu hvor det var vokset såå langsomt.

Anmeld

22. august 2010

Frk. Himmelblå

LIZO skriver:

zoet er født skaldet

hun er nu 9 måneder og der er kommet lidt, men man skal tæt på for at se det.

jeg villle nu bare gerne hun fik lidt hår så man kan se det er en pige.. hun kan side i helt lyserrødt tøj med lyserrød sut. i en lilla lift. "men nejj en sød dreng du har der".. arggg.... ifølge gamle damer må det være en dreng når der ikke er noget hår.. bliver så sindsyg af at høre på det..

liam havde ikke noget hår før han blev 18 måneder. han havde en smulle fe hår. men det var jul og vi ville prøve at lave hanekam bare for man måske kunne se  han havde lidt hår. så det gjorde vi. 1 uge efter var det hele vokste ud igen.. det var lidt vildt. nu hvor det var vokset såå langsomt.

Hehe, jeg kender det godt, selvom min datter egentlig har ok meget hår.

Jeg har konstateret - efter utallige erfaringer - at personer over 65 konsekvent møder baby med et "Nej, sikke en sød lille fyr". Jeg siger bare: "Ja, og så er han ovenikøbet en pige".

Men Ok, fair skal være fair, sommetider bruger hun blå sutter, somme tider grønne, sommetider røde/lyserøde.  Det gør alligevel ingen forskel i forhold til de lidt ældre personer, vi møder .

Og hovedsagen er jo, at de tilkendegiver, at mit barn er sødt.

Kh

Anmeld

22. august 2010

Mette.

Tulle28 skriver:

Hvornår fik de hår? Jeg glæder mig sådan til jeg kan sætte et lille spænde i min datters hår, men øhh... pt. har det vist lange udsigter!

Knus Tulle

Min datter havde hår da hun blev født Men da jeg selv var lille begyndte der først at komme små dun omkring min 2 års fødselsdag

Anmeld

22. august 2010

slettet_7530

Min datter er 3,5 og er først begyndt at få antydningen af hår nu hun får mange tilkendegivelser folk synes bare hun er så sød selvom hun ikke har en kæmpemanke  jeg selv kan slet ikke forstille mig hvordan hun ser ud med hår, men hendes frisør som dog har været besøgt et par gange til fehåret i nakken, siger at når det kommer kommer der MEGET

Anmeld

22. august 2010

Mikkelmusen

Filuca
1 mdr
7 mdr
1½ år
2 år (næsten)
2½ år
3 år

Anmeld

22. august 2010

lulleh

i thailand babere de børnene skallet hvis de ingen hår har fået efter nogle måneder. og det hjælper faktisk. det er prøvet med min mands datter. og hun har hun massere af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.