Jer med skaldede børn (piger) fra fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.442 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Tulle28

Hvornår fik de hår? Jeg glæder mig sådan til jeg kan sætte et lille spænde i min datters hår, men øhh... pt. har det vist lange udsigter!

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

forår

Tulle28 skriver:

Hvornår fik de hår? Jeg glæder mig sådan til jeg kan sætte et lille spænde i min datters hår, men øhh... pt. har det vist lange udsigter!

Knus Tulle

Jeg har det lige som dig. Min datter er knap 9mdr og hun har ikke meget hår, og jeg glæder mig også til at hun får noget mere Tænder har hun heller ikke endnu...

Dea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg kender flere børn, af begge køn, som først har fået hår ved 2-års alderen - no offence, men det ser altså lidt sjovt ud når de ingen hår har når de er så gamle.

Anmeld

9. august 2010

Sara.

Nu har jeg prøvet begge dele

Lærke på snart 3 blev født med masser af hår....

Nor er 4 mdr og har næsten ikke noget....

Men synes nu det er mest praktisk med Nor Lærke blev så beskidt HELE tiden..... og da hun var helt lille og lå en masse var det bare træls at se på......

Mht hvornår håret kommer kan jeg ikke svare på. Men mon ikke det er individuelt? Det skal jo nok komme Og mon ikke din pige er ligeglad -men kan godt forstå dig...

Billedet er af Lærke næsten 2 uger gammel...

Anmeld

9. august 2010

Vingummien

Har lige været i en vuggestue, der var en pige på 2 som ik havde fået hår endnu

Anmeld

9. august 2010

Mama3

hejsa

jeg har også en datter født uden hår, og det begyndte først at vokse da hun var 1½ hun er 2 nu og har stadig ikke ret meget men der kan da lige komme en lille elastik eller spænde i.

her er 3 billeder af filucca et hvor hun er et par dage gammel, et hvor hun er 1år, og et hvor hun er knap 2 år

Anmeld

9. august 2010

DK

Min brors ældste datter fik ikke noget hår før hun var 3,5 år gammel. Og der var det stadig noget tyndt kort noget.

Anmeld

9. august 2010

Vial

forår skriver:

Jeg har det lige som dig. Min datter er knap 9mdr og hun har ikke meget hår, og jeg glæder mig også til at hun får noget mere Tænder har hun heller ikke endnu...

Dea

Hvor er hun dejlig. Som om hun tænker: Se! No hands!

Anmeld

9. august 2010

N&J

Min datter er 1½ og hendes hår er så småt begyndt at vokse.. tror måske der kan komme en lille spænde til.. min søster var over to før hun rigtig begyndte at få noget hår.. 

Anmeld

9. august 2010

N&J

Min datter er 1½ og hendes hår er så småt begyndt at vokse.. tror måske der kan komme en lille spænde til.. min søster var over to før hun rigtig begyndte at få noget hår.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.