Altså jeg ved ikke om hun får flere tænder
Men de 2 tænder som man får i den alder er brudt frem helt. og jeg giver hende noget hun kan bide på.
(Måske hun er ramt af den berøgted seprations angst (staves) og bare har behov for mere tryghed og nærhed lige nu.) det har jeg ikke hørt om før. altså vidste ikke børn ku får det.
Altså hun sover omkring 2-3 gang om dagen i ca. 1-2½ timer.
så jeg skal ikke bekymre mig om hendes vægt?
Tænder; husk at de ikke er små maskiner og at de kommer i dit barns tempo og ikke efter en bog. Heller ikke om tænderne følger efter hinanden i hurtigt eller langsomt tempo. Som regl har barnet 6 tænder når de fejre deres 1 års fødselsdag.
Frederic havde 8 tænder inden han blev 1 år.
Mener at de siger at den som regl rammer omkring de 7/8 mdr, hvis de bliver ramt. Derfor jeg var lidt nervøs da han skulle starte i dp da han var 8 mdr. 1, han er aldrig blevet passet af andre. 2, fordi folk bled ved med at nævne den sepreations angst de kan få.
Op til og i et tigerspring kan de begynde at sove dårligt - spise mindre - kun hænge på mor - trygheds narkoman - kan ikke lege alene osv.
Da frederic var 7 mdr sov han 2 gange om dagen og blev puttet kl 19.00 senest og vågned enten af sig selv ved 7 tiden eller vi vækked ham. Formiddags lur på max 1½ time og middagslur på max 3½ time. 8 ½ mdr sov han 1 gang om dagen, men alt efter længde på middagslur fik han gerne en morfar om eftermiddagen - så han havde energi til aftensmad, men max 45 min.
Syntes ikke du skal være bekymret, se på hende som en helhed ikke kun som tal...
Frederic vokser i ryk og kunne som lille tage 5-7 cm på 1 mdr og blot tage 150 g på. Andre igen stod han helt stille, eller voksed 1-3 cm og tog mellem 0-350g på. Frederic runded de 9 kg da han var omkring 9 mdr. 1 år sagde den 9,9 kg og 82 cm. Nu bliver han 2 år her den 3 sep, er 89/90 cm og vejer stadig 9,9 kg.
Anmeld