Kan man fryse grød ned lavet med mme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Valle81

lærkes_mor skriver:

Hvor er han sej til at spise!

Nor vil rigtig gerne ha hirsegrøden som han har fået indtil videre... Men læser bare alle steder man skal starte meget stille op, men han blir sur hvis han kun for nogle få ske fulde.....

Der var jo også alle amme problemerne i starten og flasken er aldrig blevet hans helt gode ven... sp. sagde på et tidspunkt at han måske bare ikke gider det tynde mælk....

Men synes bare det er svært at vide hvor meget han skal ha og kan klare og så at få mælk nok i ham samtidig....

Anton sugte en kæmpe portion aller første gang - jeg giver ham til han selv siger stop - og det gør han ved at sætte tungen for HAn sidder med munden på vid gab og siger alle mulige jeg elsker dette lyde.

Han får ikke ondt i maven og har ikke problemer med afføring.

Jeg synes du skal give Nor til han selv siger stop og se om det giver ham lidt maveonde eller hård mave  - hvis ikke så er det bare at klø på:0)

De er jo åbenbart motiverede:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Sara.

Valle81 skriver:

Anton sugte en kæmpe portion aller første gang - jeg giver ham til han selv siger stop - og det gør han ved at sætte tungen for HAn sidder med munden på vid gab og siger alle mulige jeg elsker dette lyde.

Han får ikke ondt i maven og har ikke problemer med afføring.

Jeg synes du skal give Nor til han selv siger stop og se om det giver ham lidt maveonde eller hård mave  - hvis ikke så er det bare at klø på:0)

De er jo åbenbart motiverede:0)

Ja indtil videre er det mig der har sagt stop... synes bare også det er synd når han så tydeligt viser stor glæde ved maden!

Ku godt være jeg sku prøve

tror jeg...

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.