første skoledag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Hvor er det spændene med skolestart Håber det bliver en rigtig dejlig dag

ja det er altid helt specielt. og netop fordi Elian ligger så tæt på Isac, så er det vigtigt for os at hans skoledag ikke bare bliver en gentagelse. men bliver noget helt særligt for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Lone Jakobsen

Lullaby skriver:

Først så går vi en lang tur med ungerne. Bagefter det bliver forældrene sat i arbejde imens ungerne leger og til sidst spiser vi alle sammen.

dejligt anderledes og spændende at høre om noget man slet ikke kender til

Anmeld

12. august 2010

Lone Jakobsen

så kom første skoledag for Elian. desværre var dagen ikke helt så vellykket som jeg havde håbet for ham.

men her kommer lige et par billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2010

pussepige

Jeg gik glip af Oliver første skoledag sidste år da han skulle starte i BHK da jeg der lå på sygehuset sammen med lillebror han blev nemlig født den morgen.. Men i dag starter han så i 1 klasse og vil gerne have sin mor med.. Og selvfølgelig skal jeg da det..

Anmeld

12. august 2010

Lone Jakobsen

pussepige skriver:

Jeg gik glip af Oliver første skoledag sidste år da han skulle starte i BHK da jeg der lå på sygehuset sammen med lillebror han blev nemlig født den morgen.. Men i dag starter han så i 1 klasse og vil gerne have sin mor med.. Og selvfølgelig skal jeg da det..

nej hvor specielt at blive storebror på første skoledag

jeg var først en time sammen med min store søn som sku i første klasse, og derefter var jeg resten af dagen med Elian i børnehaveklassen. min mand nåede desværre ikke med alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.