duddi. skriver:
Min datter starter på torsdag, hvor jeg naturligvis har tage fri fra arbejdet. Hendes far og jeg har lagt i krig om bopælsretten over hende, og jeg nærmest foragter ham. Men jeg mener at både far og mor bør deltage i sådan en dag, og har derfor arrangeret at han kommer over og deltager i hendes første skoledag. Jeg har det rigtig dårligt ved tanken om at skal være sammen med ham, da han mildt sagt ikke har været særlige behagelig overfor mig. Men hvad gør man ikke for sine børn
Hun skal jo bare ha den bedste dag ever.
Så vores dag starter med rundstykker. Vi har været ude at købe nyt tøj som hun selvfølgelig skal have på og håret skal sættes fint. Så i skole de par timer det varer og så hjem og give hende en ny cykel som mine forældre ville købe til hende. Derefter tager vi ud i byen og spiser frokost og så er tiden til at hendes far skal hjem igen. Håber meget det bliver en rigtig god dag for hende 
hold da op det er næsten bedre end juleaften for hende 
håber dagen bliver super vellykket.
her kan Elians far ikke deltage. han deltog heller ikke da Isac havde første skoledag. men min mand vil ikke gå glip af det. så han har taget en fridag 
til gengæld har min datter på 11 fået en ny cykel. hun har længe bedt om en, og da hun cykler i skole hver dag, har hun fået en sprit ny en, plus ny cykel hjelm og lygter
så hun er yderst tilfreds, og glæder sig til at vise den frem for veninderne.
Anmeld