lotchen skriver:
Hmm... Kunne det være en idé at skrive et brev til hende? Stille og roligt forklare, at hun jo selv havde sagt, at det var en sen udmelding og at I desværre ikke kunne aflyse, da I havde lavet aftaler med kusine, hotel osv. og så skrive, at du ønsker dem et godt bryllup... Så må hun ligesom række ud, hvis hun vil have dig som veninde.
Har forsøgt at forklare hele situationen for hende, og sagt at jeg håber de får et rigtigt dejligt bryllup.
Og hver gang jeg gør det er hendes eneste svar at komme med flere beskyldninger, om hvad jeg har gjort mod hende... igen noget jeg ikke er enig i, men har forsøgt ikke at sige hende for meget imod, for ikke at gøre det værre. Men hun bliver ved at finde ting.. mange af dem helt urimelige. Feks. Går hun ekstremt meget op i at hun ikke skal giftes før hendes kommende mand har været på knæ, en drøm mange jo deler. Så det var helt naturligt for mig at vise intresse for hendes bryllup og spørge til hvor det sket om han var på knæ osv. Har efterfølgende fået afvide at jeg ikke skulle have spurgt ind til det bare været glad på hendes vejne, men jeg var vildt negativ ved at spørge, kendte jo ikke svaret, og vidste det betød meget for hende... og nej han var ikke på knæ.. men hun sagde at det havde været vildt romantisk, og så synes jeg jo at det er lige meget om man er på knæ eller ej.... så var ikke noget jeg havde tænkt mere over. før hun skældte mig ud for at være negativ..
Ved ikke om det bare er mig men forstår virkelig ikke hvad jeg gjode forkert ved at spørge?
Har også forsøgt at spørge til andre ting, end bryllupet, men det ignorere hun fuldstændig, og svare slet ikke...
Anmeld