Se min "baby"!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

KajaH

Muffi . skriver:

UHH han er bestemt pengene værd

Ja bestemt, vi var ikke itvivl selvom det lige i øjeblikket var mange penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

saxa

KajaH skriver:

Vi er allerede blevet enormt glade for ham, han er bare så dejlig.
Jamen han er omkring 10 uger, så en bette en Og han har slet ikke haft problemer med ikke at have sin mor, han er bare så sej. Han sover selv ude i gangen nu uden problemer.

Det kan jeg godt forstå.. Vores lærte også super hurtigt at sove alene ude i gangen..  Men det er en dejlig hund.. Vi fortryder heller aldrig købet af vores..

Det eneste minus ved hunden er prutterne Rigtige Ninjaer - lydløse men dræbende.. Hehe.. Men det finder du nok ud af..

Anmeld

9. august 2010

KajaH

saxi skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Vores lærte også super hurtigt at sove alene ude i gangen..  Men det er en dejlig hund.. Vi fortryder heller aldrig købet af vores..

Det eneste minus ved hunden er prutterne Rigtige Ninjaer - lydløse men dræbende.. Hehe.. Men det finder du nok ud af..

Jamen første nat lagde kæresten sig ud i gangen på en madras, og hundi lagde sig bare mit på madrassen og faldt i søvn (han gad da ikke sove i hundekurven når der var en blød madras med dyne?). Og han pev ikke eller noget. Og så i nat (2. nat) sov han selv ude i gangen, og det var ingen problemer Stolt er jeg!

Jo tak, det har jeg allerede opdaget, selvom han er lille er de bare dødbringende

Anmeld

9. august 2010

saxa

KajaH skriver:

Jamen første nat lagde kæresten sig ud i gangen på en madras, og hundi lagde sig bare mit på madrassen og faldt i søvn (han gad da ikke sove i hundekurven når der var en blød madras med dyne?). Og han pev ikke eller noget. Og så i nat (2. nat) sov han selv ude i gangen, og det var ingen problemer Stolt er jeg!

Jo tak, det har jeg allerede opdaget, selvom han er lille er de bare dødbringende

Nårh hvor sødt af din kæreste.. De har da garanteret hygget sig derude..  Kan godt forstå du er stolt.. (og selvom det ikke er den billigste race, er pengene absolut givet godt ud)

Anmeld

9. august 2010

KajaH

saxi skriver:

Nårh hvor sødt af din kæreste.. De har da garanteret hygget sig derude..  Kan godt forstå du er stolt.. (og selvom det ikke er den billigste race, er pengene absolut givet godt ud)

Ja det insisterede han på, at han ikke skulle sove alene første aften.
Og ja min kæreste smasker i søvne og det gør hunden åbenbart også, så da jeg kom der ud om natten for at tisse, lå de og smaskede om kap

Anmeld

9. august 2010

MetteMTH

KajaH skriver:

Se min baby som jeg fik hjem igår. Han er bare fantastisk. Han er af racen Fransk Bulldog. Han er enormt nysgerrig, og meget tillidsfuld. Ud over al forventning.

Det er en pragtfuld hund Har også en hun er bare sååå dejlig

Anmeld

9. august 2010

KajaH

Mette88 skriver:

Det er en pragtfuld hund Har også en hun er bare sååå dejlig

Ja vi glæder os også til en masse dejlige stunder med ham

Anmeld

9. august 2010

Chamomile

Hvor er han dog kær

Anmeld

10. august 2010

KajaH

Chamomile skriver:

Hvor er han dog kær

Mange tak

Anmeld

10. august 2010

Lotus86

Åhhh hvor er han skøn...

Glæd dig til en fantastisk tid... Vi har også en fransk, og de bringer bare SÅ meget glæde pga. deres helt enorme og specielle personlighed... Men tag ikke fejl, lige så glade og pjattede de kan være, lige så hurtigt kan de blive fornærmede, som i meget fornærmede, og så er det altså ikke altid helt uden kamp at få dem gode igen...

Tillykke med jeres lille bandit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.