Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Se min baby som jeg fik hjem igår. Han er bare fantastisk. Han er af racen Fransk Bulldog. Han er enormt nysgerrig, og meget tillidsfuld. Ud over al forventning.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nåårh <3
Nåh hvor er den også sød
KajaH skriver: Se min baby som jeg fik hjem igår. Han er bare fantastisk. Han er af racen Fransk Bulldog. Han er enormt nysgerrig, og meget tillidsfuld. Ud over al forventning.
Hvor ser han bare sød og nuttet ud . Tillykke med ham han er rigtig fin .
Er han en ren race?
Tak tak, han er bare skøøn
Low skriver: Hvor ser han bare sød og nuttet ud . Tillykke med ham han er rigtig fin . Er han en ren race?
Tak Ja han har skam fin stamtavle og det hele. Og hans øre har rejst sig, det er et lidt ældre billed.
KajaH skriver: Tak Ja han har skam fin stamtavle og det hele. Og hans øre har rejst sig, det er et lidt ældre billed.
Nåe okay . Ja det var faktisk pga øret jeg spurgte
Low skriver: Nåe okay . Ja det var faktisk pga øret jeg spurgte
Ja det var det jeg tænkte. Men det var da han var lidt yngre, jeg tror det var lidt for tungt det øre hihi Men begge øre står fint oprejst nu
Århhh hvor er han nuser Og så i fawn
KajaH skriver: Ja det var det jeg tænkte. Men det var da han var lidt yngre, jeg tror det var lidt for tungt det øre hihi Men begge øre står fint oprejst nu
Hehe de får også nogle store øre hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128