2 år og vildt svær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Anonym trådstarter

hej med jer her inde.

jeg har et barn på 2 år som er ret svær lige i tiden.

hun vil ikke hører efter som hun plejer hun slår og kaster sig på gulvet og smækker med dører.. vi er selfølgelig over hende og sådan men hun gør det hele tiden og så igen.. er ved at være træt af hun er på denne måde (hun har ikke været sådan før) hun er slem ved sin lillebror og er begyndt at slå ham hvilket hun heller ikke har gjort før...

først troede vi det var jalouxi så vi gjorde det når bette sov legede vi med hende og brugte alt tiden på hende. men det bliver værre og værre med hendes opførsel..

(andre dage er hun som hun plejer men så starter det dagen efter igen)

hvad skal jeg gøre vil så gerne have min glade pige tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

eirene

Anonym skriver:

hej med jer her inde.

jeg har et barn på 2 år som er ret svær lige i tiden.

hun vil ikke hører efter som hun plejer hun slår og kaster sig på gulvet og smækker med dører.. vi er selfølgelig over hende og sådan men hun gør det hele tiden og så igen.. er ved at være træt af hun er på denne måde (hun har ikke været sådan før) hun er slem ved sin lillebror og er begyndt at slå ham hvilket hun heller ikke har gjort før...

først troede vi det var jalouxi så vi gjorde det når bette sov legede vi med hende og brugte alt tiden på hende. men det bliver værre og værre med hendes opførsel..

(andre dage er hun som hun plejer men så starter det dagen efter igen)

hvad skal jeg gøre vil så gerne have min glade pige tilbage..

Det undrer mig at du er anonym???

Anmeld

8. august 2010

<3

Hun lyder som et helt almindeligt 2-årigt barn så ved ikke hvad problemet er andet end hun er i de så berømte "terrible Twos" eller mini-teenager som vi kalder det herhjemme... Mon ikke hun skejer så meget ud fordi der bliver forlangt for meget af hende pga. hun er blevet storesøster mm så skru ned for forventninger til hvad hun kan og vær glad for det som hun rent faktisk kan og gør også se om I kan koncenterer jer om 1.ting fx. at hun ikke skal slå sin lillebror/søster også vær glad for det??

Anmeld

8. august 2010

Vidunderligeunger

eirene skriver:

det må hun da selv om!

Anmeld

8. august 2010

eirene

BlyViol skriver:

det må hun da selv om!

Selvfølgelig må hun det, men tænkte det måske var derfor der ikke var kommet nogle svar til hende..

Anmeld

8. august 2010

Anonym trådstarter

eirene skriver:

det er jeg fordi nogle har dømt mig på min "møg"unge - hvilket jeg ikk syntes hun er.. mente selv der var noget det hed 2års alder men nogle fra min familie er her inde og gider ikk hører på at : hun skal bare have en i røven. konsikvensen så stopper hun..... NÆGTER AT SLÅ HENDE (derfor er jeg anonym pga min nogle i min familie er her inde)................

Anmeld

8. august 2010

saxa

Tænker også bare det er trodsalderen der er kommet til jer.. Nu kender jeg ikke lige til forholdene hjemme hos jer - men tænker lidt at i skal huske at anerkende hende der hvor hun er istedet for at forvente en del af hende.. Lidt det som Kirle også nævner..

Men nej - kan da sagtens forstå du ikke vil slå din datter, det er sq da også noget mærkeligt noget at gå ind for!!

Anmeld

8. august 2010

Pige2009

eirene skriver:

Det kan jo være, hun har det dårligt over, at datteren er sådan

Til TS: Er der sket nogen forandringer i jeres liv på det seneste? Måske ønsker hun mere opmærksomhed?

K.h. Linda

Anmeld

8. august 2010

babydrengen

hejsa.. har selv en pige på 5 nu.. og det har stået sådan på i tre år nu.. og det er mini-teens eller selvstændighedsalderen..

men jeg vil råde dig til at læse den bog der hedder glade børn- højt selvværd.. den har nogle super idéer til hvordan man takler dem.. og eller tæl til 10 måske 100...

Anmeld

9. august 2010

eirene

Anonym skriver:

det er jeg fordi nogle har dømt mig på min "møg"unge - hvilket jeg ikk syntes hun er.. mente selv der var noget det hed 2års alder men nogle fra min familie er her inde og gider ikk hører på at : hun skal bare have en i røven. konsikvensen så stopper hun..... NÆGTER AT SLÅ HENDE (derfor er jeg anonym pga min nogle i min familie er her inde)................

Det er jeg ked af at høre. Men du skal ikke lytte til dem der siger den slags. Det er dit barn, dine instinkter og dig der er sammen med hende hver dag. Jeg har ingen guldkorn til dig andet end at lytte til din mavefornemmelse og så held og lykke med det.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.