Ideer til mad til børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

mor_sabina

Spyd ville også være mit bud. Man kan måske lave demmed en lille frikadelle, et stykke pølse, et stykke ost og forskellige grøntsager. Det var da en variation. Ellers kan man lave en grovbolle og dekorere den som en edderkop, men grøntstænger som ben og måske rosiner som øjne.

Ellers kan man måske lave små sandwich.

Til aften vil jeg gerne bakke op om ristaffel ideen, det er sjovt for børnene selv at blande deres tallerken.

Pitabrød kunne måske også bruges.

Lasagne, spaghetti kødsovs, tærte ovnkartofler og salat eller man kunne grille så er der jo uendelige muligheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Tullebobs

Hejsa..

Jeg vil lige anbefale denne side - her er gode ideer til både invitationer, lege, pynt og (sund) mad:

http://6omdagen.dk/frugtfest/index.shtml

Og som det usunde - har vi haft kæmpe succes med kakaoboller lavet som små pakker: Dvs. alm. boller med kakaomælk i stedet for mælk. Gaven laver du ved at hver bolle får et sliksnørebånd på som gavebånd - og så bindes der et stk slik på = HIT!!

Kh Trine

Anmeld

9. august 2010

saxa

Uhh der er jo mange super gode ideer.. Men man kan også lave en "bolle"-kagemand (altså en kagemand lavet af bolledej) og pynte den med alt muligt slags frugt.. Det smager bare super.. Men ellers har du jo fået mange super lækre ideer..

Og det skal self være noget din datter er vild med.. Så ville nok droppe pizzasnegle og pølsehorn - det er jo hendes dag..

Anmeld

16. april 2013

Sara.

Tullebobs skriver:

Hejsa..

Jeg vil lige anbefale denne side - her er gode ideer til både invitationer, lege, pynt og (sund) mad:

http://6omdagen.dk/frugtfest/index.shtml

Og som det usunde - har vi haft kæmpe succes med kakaoboller lavet som små pakker: Dvs. alm. boller med kakaomælk i stedet for mælk. Gaven laver du ved at hver bolle får et sliksnørebånd på som gavebånd - og så bindes der et stk slik på = HIT!!

Kh Trine

Jeg ved godt at det er en meget gammel tråd men skal holde fødselsdag hjemme for min søn på torsdag og er lidt i tvivl om hvad de skal have at spise.

Maden skal gøre godt for den mad de ellers sku ha haft om formiddagen i vuggestuen som er varmt mad. Og så må der jo også godt være lidt lækkert.

De kakao boller lyder sjove du har vel ikke et billede hvis du stadig er bruger

Anmeld

16. april 2013

Maja88

Sara. skriver:

Jeg ved godt at det er en meget gammel tråd men skal holde fødselsdag hjemme for min søn på torsdag og er lidt i tvivl om hvad de skal have at spise.

Maden skal gøre godt for den mad de ellers sku ha haft om formiddagen i vuggestuen som er varmt mad. Og så må der jo også godt være lidt lækkert.

De kakao boller lyder sjove du har vel ikke et billede hvis du stadig er bruger

pasta med kødsovs...

hertil agurkestænger

gulerodstænger

revet ost

peberfrugt stænger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.