"host hos".. eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Dictes mor

Ihhh det der med lyde der er sjove at sige, altså! Det er nogen gange frustrerende, Dicte har nogen gange synes, at det er sjovt at sige en lyd, hvor det lyder som om hun har fået noget galt i halsen og ikke kan trække vejret, og lidt panik går man da i, når man hører det... De er nogle bøller!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dictes mor skriver:

Ihhh det der med lyde der er sjove at sige, altså! Det er nogen gange frustrerende, Dicte har nogen gange synes, at det er sjovt at sige en lyd, hvor det lyder som om hun har fået noget galt i halsen og ikke kan trække vejret, og lidt panik går man da i, når man hører det... De er nogle bøller!

yiks, den lyd håber jeg ikke Laura lærer

Puha, jeg ville da nok også panikke en anelse hvis hun pludselig lå og sagde sådan

Men vi elsker jo de små møgunger alligevel

Anmeld

8. august 2010

Dictes mor

Caroline86 skriver:

yiks, den lyd håber jeg ikke Laura lærer

Puha, jeg ville da nok også panikke en anelse hvis hun pludselig lå og sagde sådan

Men vi elsker jo de små møgunger alligevel

Det gør vi nemlig, højere end noget andet

Jeg håber, at det bare er en lyd hun har lært sig og ikke fordi hun rent faktisk hoster, men hvordan finder man mon ud af det? Gør hun det meget?

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dictes mor skriver:

Det gør vi nemlig, højere end noget andet

Jeg håber, at det bare er en lyd hun har lært sig og ikke fordi hun rent faktisk hoster, men hvordan finder man mon ud af det? Gør hun det meget?

hun gør det KUN når hun er i virkelig godt humør og øver sig på alle de andre lyde også, så det virker virkelig som sådan en "host host"

Det er heller ikke rigtige host...de er sådan lidt... fesne

Hun havde hoste for 2 måneder siden pga. vejrskiftet, og der lød hun helt anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.