"host hos".. eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.701 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser...

Jeg er simpthen nødt til at have lidt gode råd her..

Laura er begyndt at "hoste"... Det er bestemt ikke rigtige host, og det virker mest af alt som om hun bare synes det er en sjov lyd at sige! Men nu har det stået på i 2 ugers tid og nu er jeg alligevel begyndt at spekulere om der kan være noget i vejen!?

Det virker stadig som om det er en sjov lyd, og IKKE et host.. hmm!

Hun har været i rigtig dejligt humør hele tiden, ingen feber el. lign, men har de sidste par dage været pyldret pga tænder og har sagt lyden mindre end hun plejer (hun gør det kun når hun er i godt humør og ligger og leger - enten på tæppet, hos os, på puslehynden eller alle andre steder, egentlig)..

Er det bare en sjov lyd eller skal vi til læge med hende?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Diana...

ALtså Lucas har haft mange af de perioder hvor han har synes det sjovt at lade som om han hoster og den ene periode var også over længere tid men hvor længe kan jeg ikke huske. 

For ellers så få det tjekket heller en gang for meget end for lidt 

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Diana... skriver:

ALtså Lucas har haft mange af de perioder hvor han har synes det sjovt at lade som om han hoster og den ene periode var også over længere tid men hvor længe kan jeg ikke huske. 

For ellers så få det tjekket heller en gang for meget end for lidt 

synes bare det virker vildt mærkeligt at tage hende til lægen med "hoste" når jeg ikke tror der er noget galt!?

Går selv ind for "hellere én gang for meget" princippet, men det virker virkelig bare som en sjov lyd hmm

Anmeld

8. august 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

synes bare det virker vildt mærkeligt at tage hende til lægen med "hoste" når jeg ikke tror der er noget galt!?

Går selv ind for "hellere én gang for meget" princippet, men det virker virkelig bare som en sjov lyd hmm

Jamen jeg er helt enig men det var mere hvis du var nervøs. Har du spurgt din mor? 

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Diana... skriver:

Jamen jeg er helt enig men det var mere hvis du var nervøs. Har du spurgt din mor? 

hun synes også det lyder som en god lyd hæhæ

er ikke som sådan bekymret.. nok mere forvirret over hvorfor hun synes det er sjovt! men men.. nye lyde er jo altid sjove! reagerer jo ikke på at hun råber og skriger.. haha

Men Lucas gjorde det også, siger du?

Anmeld

8. august 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

er ikke som sådan bekymret.. nok mere forvirret over hvorfor hun synes det er sjovt! men men.. nye lyde er jo altid sjove! reagerer jo ikke på at hun råber og skriger.. haha

Ork ja da han var helt lille og begynde og sige lyde var hoste lyden en af de sjoveste og det forsat længe og så igen da han begynde og forstå meget mere og jeg døjet med halsbetændelse så rende han rund og hostet med hånden for munden hele tiden for det var sjovt og det gjorde mor jo også! 

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Diana... skriver:

Ork ja da han var helt lille og begynde og sige lyde var hoste lyden en af de sjoveste og det forsat længe og så igen da han begynde og forstå meget mere og jeg døjet med halsbetændelse så rende han rund og hostet med hånden for munden hele tiden for det var sjovt og det gjorde mor jo også! 

haha.. sjovt du siger det, for Laura har også sagt det i perioder og den her gang startede det netop fordi jeg hostede en del Ja men så er min teori nok rigtig - det er skide sjovt at hoste

Anmeld

8. august 2010

MaleneG

Melissa "hoster" også hvis nogen er kommet til at hoste foran hende, så kan hun sagtens blive ved i flere dage

det er det samme hvis hunde de "stønner" så sidder hun og aber efter dem, ellers også siger man bare hvad siger Thilde? og så kommer denne forpustede lyd frem

Anmeld

8. august 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

Næsten alle børn opdager den lyd...

Det handle rom at lege med lyde, og lærer hvad hun selv kan bestemme at gøre med sin krop. Så det er nok bare en sjov lyd....

Om ikke ret længe kommer en endnu sjovere lyd: hviiiiiiiin! og den holder ved læææææænge hehe.....

Selv mine unger på henholdsvis 1½ og 3 år synes begge stadig væk at hoste lyde og forfærdelig høje hvin er skide sjove....

Anmeld

8. august 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Næsten alle børn opdager den lyd...

Det handle rom at lege med lyde, og lærer hvad hun selv kan bestemme at gøre med sin krop. Så det er nok bare en sjov lyd....

Om ikke ret længe kommer en endnu sjovere lyd: hviiiiiiiin! og den holder ved læææææænge hehe.....

Selv mine unger på henholdsvis 1½ og 3 år synes begge stadig væk at hoste lyde og forfærdelig høje hvin er skide sjove....

ork, den lyd er vi allerede riiiigtig glade for herhjemme

Hun hviner i vilden sky og faktisk nogen gange så højt at naboen lige er nødt til at kigge ind om alt er ok haha!!!

Men er glad for at høre min intuition er rigtig og det bare er en sjov lyd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.