Mad i pludselig syntes er "ulækkert"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

oo

hvidløg. som jeg ellers har spist en del af i stort set al mad. det går slet ikke mere. og min baby er ellers en sucker for krydret mad, men hvidløg - bare lugten af det -

Søren fik en KÆMPE opsang og lov til at sove i stuen da han for nylig fik verdens klammeste pizza der DRYPPEDE af hvidløgssaft!! (ja, vi var vist ude i noget med skilsmisse, inden han fik reddet den i land med en undskyldning til den emsige gravide )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Delilah

Jeg kan slet ikke spise kød.. Og jeg var lidt af en kødelsker før graviditeten!

Anmeld

8. august 2010

morethanperfect

Jeg kan ikke spise nogen som helst former af svinekød , men er til gengæld blevet helt vild med oksekød , især engelskbøffer Mmh .

Anmeld

8. august 2010

MaleneG

Puha da jeg ventede min datter kunne jeg slet ikke døje kød, men efter jeg har født så har jeg vist efterhånden fået indhentet det godt igen.

Anmeld

8. august 2010

Sisley

Løg og løgagtige ting fx porre - py for Sørensen! Min kæreste elsker desuden leverpostej med remoulade og jeg hang med hovedet i toilettet, hvis han spiste det i nærheden af mig!

Anmeld

8. august 2010

charlottekri

da jeg var et stykke henne i min graviditet, begyndte jeg ikke at kunne lide svinekød; selvom jeg spiste det, så var det jo ikke lige sagen... jeg gav mit arbejde skylden, da jeg arbejder med grise til hverdag

Anmeld

9. august 2010

Svane83

Bananer - jeg ved det er mærkeligt.

Jeg har aldrig været vild med bananer med konsistensen den kan jeg bare slet ikke have mere. Indtil videre er en banan det eneste der har fået mig til at kaste op, så dem holder jeg mig langt fra.

Derudover så er min appetit ikke hvad den har været, jeg har altid elsket mad, men lige for tiden så levner jeg konstant... suk hvor mit madelskende hjerte græder hvergang jeg ikke kan få en bid mere ned.

Carina

Anmeld

10. august 2010

line melias mor

i min første graviditet var der intet men nu har får jeg kvalme bare af at læse i indlægget når jeg lugter til mad så får jeg den vildeste kvalme. har virkelig svært ved at spise og når jeg skal spise så spiser jeg lidt brød med noget på der ikke lugter for meget. det er simpelthen så frygteligt

Anmeld

10. august 2010

katrine26

Jeg kan ikke klare lugten eller smagen af hverken hvidløg eller løg.

Og det er skide ufedt når man er vild hvidløg.

katrine26

Anmeld

10. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kunne de første mange uger slet ikke klare lugten af kogte ris Ikke superfedt nåår man bor lige ovenpå en thairestaurant Havde også meget mindre lyst til kød og chokolade... Men KAGE derimod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.