Mad i pludselig syntes er "ulækkert"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.041 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. august 2010

SarahChristina

Ja jeg har det sådan nu, at der er noget mad, som jeg godt har kunne lide før, simpelthen ikke kan klare hverken lugten, eller smagen af  puhaa..

Har i det det på samme måde? Eller prøvet det?

Og hvad har i pludselig IKKE kunne lide?

Jeg kan pludselig ikke klare kylling og grillmad mere

Kram fra Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

TbCp

Da jeg ventede mig kunne jeg slet ikke få grillmad ned... lugten gav mig kvalme og spiste jeg alligevel et par pomfrites eller lign. så fik jeg så ondt i maven...

Jeg kunne heller ikke lave noget med svinekød fordi lugten af det bare var så vammel lige pludselig

Anmeld

7. august 2010

3xM

havde det sådan med en cheddar ost min kæreste smelter på sine nachos adrrrrr kan få det helt vildt skidt af det...

men tilgengæld er jeg faldet for rundstk med puddersukker MMMMMM lååååve it

Anmeld

7. august 2010

Muzs

Jeg havde en periode hvor jeg ikke kunne spise kød. Jeg tror det var fra uge 9 og til omkring uge 20. Lige meget om det var kogt, stegt på panden eller i ovnen og lige meget hvad det var for noget kød så fik jeg kvalme.

Men nu kan jeg spise det igen og nu er jeg i uge 26.  Rå løg giver mig volsomme smerter i maven ellers kan jeg spise alt igen. Dog er jeg blevet helt vild med frugt. Jeg kunne spise frugt dagen lang.

Anmeld

8. august 2010

Mka

Arbejder lige ved siden af et pizzaria, og føj hvor det lugter, så jeg har bestemt heller ikke lyst til at spise det.

laks smager ikke godt mere, og kylling som jeg ellers elsker har jeg heller ikke lyst til.

Men en omgang græsk yoghurt, med dåse frugt og honning mums mums ..

Anmeld

8. august 2010

merichs

Lasagne og pasta bolognese  Det kan jeg slet ikke have. Det kunne jeg sagtens inden jeg blev gravid. Og så havde jeg nogle måneder i starten hvor jeg ikke kunne klare lugten af franske hotdogs, men der er ingen problemer nu

Anmeld

8. august 2010

Diana...

Åhh ja ja ja sådan har jeg det helt sikkert også og det er desværre slemt at finde mad til mig kan være noget af et mysterium  

Bla salat det kan jeg bare ikke spise sammenblandet mere. Det skal deles op i skåle så jeg kan spise det som hapser. 

Jeg elsker pølser især ostepølser det kan jeg heller ikke spise mere. 

Kyllingefile kan jeg heller ikke så godt spise mere. 

Marrinade til forskellige kød AD AD det bliver skrabet af. 

Og meget mere. 

Anmeld

8. august 2010

Riksen

Jeg kan ikke længere klare ost - i næsten alle afskygninger. Synes simpelthen det er for klamt. Og så kan jeg heller ikke klare lugten af smeltet smør, altså når man skal stege mad. Puha!

Anmeld

8. august 2010

L.J.L

REMOULADE! Jeg har altid godt kunne li det, men jeg rørte det ikke under graviditeten, det smagte helt forfærdeligt syntes jeg

Anmeld

8. august 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Pizza og Pepsi cola kan jeg bare ikke klare mere. og lugten af stegte rejer puha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.