Til jer med børn på 2 år+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

4xGreve

tinasmor skriver:

to år og snart 5 måneder. Sover to timer til middag. nogle gange halvanden. 12-14 (vi vækker selv eller får vs til at vække efter to timer) men 9 ud af 10 gange vågner hun selv lige inden de to timer.

så sover hun kl 18.45 til ca 06.30. indtil 4 måneder siden, før det vågnede hun bare mega, mega tidligt. Så vi har virkelig luksus nu. Vi har en enkelt gange måtte droppe luren og hun var fuldstændig overtræt kl 17 og faldt i søvn foran tv kl 18.20 så det var ikke et hit.

Jeg gruer for når luren er væk. Synes det er så dejligt med de to timer til at oplade batterier, specielt fordi hun er et barn der aldrig leger selv så man er på 24-7

det er dejligt med en pause midt på dagen men her hjemme betød en pause midt på dagen ingen aften for det betød at jeg skulle side inde ved Daniella ca. fra kl 19:30- 23:30 (på de dage der var værst) også var der jo ingen aften til mig, og ingen kæreste tid og det syntes jeg virkelig var øv, men nu er det bare en helt andne verden vi lever i så at sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

4xGreve

TbCp skriver:

Men så er det jo bare sådan det skal være.... og hvis hun så alligevel bliver for træt når hun starter i dagpleje igen så må i jo bare tage den derfra.

ja dte er jo det, men alting har jo en tilvændings perioede...

Anmeld

7. august 2010

LotteN

Min datter på 2 år og 2 måneder sover stadig til middag og det er alt mellem 1,5 og 3 timer.

Hun bliver puttet omkring kl 19.30, men lige for tiden er hun meget dårlig til at overgive sig, så der går op til 1,5 time før hun falder i søvn.  og så vågner hun alt ml 6.30 og 8.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.