idamaria83 skriver:
Kommer tid kommer råd - selvfølgelig skal det nok komme - giv hende da lidt tid til at få det her børnehave-noget til at synke ind, og prøv så igen med bleen.
Jeg er selv MEGET spændt på, hvordan det kommer til at gå med Annika, når hun starter i børnehave på mandag - om hun kan finde ud af at gå på toilettet der, eller om hun glemmer det i alt det nye og spændende, der ellers sker - om hun er tryg nok, har tillid nok til pædagogerne etc. etc - jeg har tænkt mig at give it a go, men hvis ikke hun kan håndtere det, så får hun bare bleen på igen....indtil videre er det gået godt herhjemme, ikke perfekt og ikke smertefrit, men det er gået godt. Hun har også tisset i bukserne flere gange - især de første to dage, men nu er det nogle dage siden, der sidst har været et uheld - til gengæld rendte hun på toilettet 50 gange igår - tror faktisk hun rendte derud, hver gang hun skulle slå den mindste lille prut bare for at være heeeelt sikker!
Så giv hende den tid, hun har brug for og tag det helt afslappet (ikke kun over for hende, men også over for dig selv og dine forventninger til hende...) 

Ja du har ret.... skal nok ikke regne med at der sker det vilde på det punkt lige nu... nu fylder børnehaven vist rigeligt!
Håber det fortsætter godt med Annika!
Anmeld