Tror aldrig vi kommer af med den...
Det gik ellers ok i sommerhuset men efter der er det bare slet ikke gået...
Den anden dag fik hun bleen af. Efter et par minutter tissede hun i bukserne... nyt tøj på.
Lidt efter kan jeg se hun skal tisse og hun når på potten. Lidt efter igen er jeg i bad, da jeg kommer ned har hun tisset på potten men har ikke taget underbukserne af først... og så lidt efter igen har hun tisset i bukserne... på 1 time har hun tisset 4 gange!!!
Hun kommer ikke længere og siger til hvis hun har noget i bleen. Det er kun hvis hun har skidt og det gør ondt, det er ikke altid vi kan lugte det og så er hun ofte nået at blive rød.
Hun har også to aftener i træk skidt i sit bad...
Jamen hvad søren sker der??? Det er som om hun slet ikke kan mærke det er på vej....
Nu skal hun snart til 3 års undersøgelse ved lægen og så tager vi selvfølgelig en snak der.
Derudover har jeg læst lidt på nettet og en sundhedspl. foreslår at man ikke bare tager bleen af, da det giver for mange nederlag hvis de tisser i bukserne flere gange, men at man i stedet sætter dem på wc som det første om morgenen, inden man skal ud at lege, inden man skal op at handle, inden sengetid osv. Husker at rose hvis bleen er tør og hvis der kommer noget på wc'et og siger pyt hvis der er noget i bleen og hvis der ikke kommer noget på wc'et.... det tror jeg vi vil prøve med..
Ved godt at vi nok skal have lidt tålmodighed her pga. børnehavestart, men jeg bliver bare lidt urolig når det virker til hun slet ikke opdager tisseriet....
Nå, måtte bare lige ud med min bekymring 
Anmeld