Fotospam af Jonte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

FruEllingsen

JAmen han er jo bare lækker. ingen tvivl om det. og hvor bliver han altså bare stor!!

Han ser da virkelig ud til at stortrives og hygge sig.. og sikke da nogle stolte bedsteforældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

lululupo

neiiiii fantastiske billeder..............  elsker dem med ørebøffer

Anmeld

8. august 2010

dorthemus

Dejlige dejlige billeder Rosa!!!  Er vild med det billeder hvor farmor og mormor deler et stolt øjeblik  Og så er da han da for skøn med høreværm på

Anmeld

8. august 2010

Lillefe

EJ hvor er han skøn..!!! sikke hyggeligt det ser ud! og hvor er det bare et skønt familie billede af jer tre  glæder mig sådan til vores lillemand kommer ud.. manden går også og glæder sig kan jeg mærke (han er ikke typen som snakker om det, men når man kender ham hehe)

Anmeld

8. august 2010

smokin

Rosa skriver:

Så er det vidst på tide at jeg igen belemrer jer med billeder af Bassimutten

Her er billeder fra vikingetræf på Moesgaard sidste weekend, lidt hjemmefotos og så fra vores tur på Skanderborg festivalen hvor vi gik en lille tur med Niklas' mor  som er på besøg for tiden og min mor som arbejder på festivalen - se de to stolte kvinder - Mormor og Farmor Som grande finale slæbte min mor Jonte med i armbåndsboden og fik sat et juniormedhjælper armbånd på ham - babys first festival

Knus

Rosa

Hvor ser du bare godt ud Rosa !

Anmeld

9. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Århh, tusind tak piger Jeg er saftsusme også så pavestolt over ham, den lille godte!!!

Anmeld

9. august 2010

Svane83

Åh den kære Jonte, flere billeder kom kom han er så dejlig og hvor det sidste af billederne med hørerbøfferne på klasse!!

Han ser jo bare så nusser ud og hold op hvor går det bare stækt synes jo nærmest det var igår at vi læste om din hjemmefødsel og nu har han været til festival!!

Som tiden dog flyver!

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.