Fotospam af Jonte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så er det vidst på tide at jeg igen belemrer jer med billeder af Bassimutten

Her er billeder fra vikingetræf på Moesgaard sidste weekend, lidt hjemmefotos og så fra vores tur på Skanderborg festivalen hvor vi gik en lille tur med Niklas' mor  som er på besøg for tiden og min mor som arbejder på festivalen - se de to stolte kvinder - Mormor og Farmor Som grande finale slæbte min mor Jonte med i armbåndsboden og fik sat et juniormedhjælper armbånd på ham - babys first festival

Knus

Rosa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Diana...

Hold da op hvor er han blevet stor og hvor er han lækker altså!!! Jaaa han må da være den yngste medarbejder  

Anmeld

7. august 2010

Moderator

Diana... skriver:

Hold da op hvor er han blevet stor og hvor er han lækker altså!!! Jaaa han må da være den yngste medarbejder  

Det er han absolut! Men han var såå sød derude, og der kom en hel masse glade mennesker og sagde hej og snakkede med ham og os - det var bare superhyggeligt! Vi var så ikke alene om at have baby med, og der er generelt en rigtig god stemning omkring det når bare ungerne har hørebøffer på (!!!) - ellers bliver folk dødforargede...

Vi gik nu også forbi scenerne når der ikke var musik på, så egentlig var de vel ikke nødvendige at have på hele tiden - men jeg synes ikke at jeg ville tage chancen.

Anmeld

7. august 2010

Mira0911

Hvor ser han fantastisk ud... :)

Anmeld

7. august 2010

Diana...

Rosa skriver:

Det er han absolut! Men han var såå sød derude, og der kom en hel masse glade mennesker og sagde hej og snakkede med ham og os - det var bare superhyggeligt! Vi var så ikke alene om at have baby med, og der er generelt en rigtig god stemning omkring det når bare ungerne har hørebøffer på (!!!) - ellers bliver folk dødforargede...

Vi gik nu også forbi scenerne når der ikke var musik på, så egentlig var de vel ikke nødvendige at have på hele tiden - men jeg synes ikke at jeg ville tage chancen.

Ihh hvor hyggeligt jeg ville selv så gerne ha været der så jeg er pænt misundelig  Ja det tror jeg gerne der er og ja så længe de har bøffer på er der jo ingen problemer 

Anmeld

7. august 2010

Becks

Kæft han er lækker Rosa...!!!!

Skønne billeder 

Uh glæder mig til det er min tur, til og holde min helt egen lille babybecks i armene!!

Anmeld

7. august 2010

Moderator

Tutter skriver:

Kæft han er lækker Rosa...!!!!

Skønne billeder 

Uh glæder mig til det er min tur, til og holde min helt egen lille babybecks i armene!!

Årh tak    - og du kan roligt glæde dig!!! Det er simpelthen det største!

Anmeld

7. august 2010

Becks

Rosa skriver:

Årh tak    - og du kan roligt glæde dig!!! Det er simpelthen det største!

Anmeld

7. august 2010

Chamomile

Hvor ser han dog dejlig ud

Anmeld

7. august 2010

wamse

åhh han er da total en lille smuksak

Super dejligt billede med farmor og mormor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.