Underlig fornemmelse - har jeg ondt? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

MaleneG

Keabla skriver:

I know, men igen ..ja, måske er jeg bare pivet - hun ved vel hvad hun taler om ..

Hvis du virkelig føler dig utryg, og et glas vand, og lidt afslapning på sofaen ikke kan gøre det bedre, så synes jeg du skal ringe derind igen, med et behersket dog bestemt toneleje, og sige du føler dig utryg pga bla bla.. og du vil meget gerne tjekkes medmindre de på forhånd kan siges hvad det skyldes, og hvad du kan gøre ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Keabla

MaleneG skriver:

Hvis du virkelig føler dig utryg, og et glas vand, og lidt afslapning på sofaen ikke kan gøre det bedre, så synes jeg du skal ringe derind igen, med et behersket dog bestemt toneleje, og sige du føler dig utryg pga bla bla.. og du vil meget gerne tjekkes medmindre de på forhånd kan siges hvad det skyldes, og hvad du kan gøre ved det.

Ja det er rigtigt nok.

Er begyndt at få feber - men som alle gange før, så ser vi tiden an! ..suk!

Anmeld

7. august 2010

Kvindemin

Jeg må tilstå at jeg havde ikke gjort noget ved det. Sorry - men slet ikke!
Men du kan jo ikke gøre andet end hvad du føler..

Anmeld

7. august 2010

Diana...

Chritinap skriver:

Jeg må tilstå at jeg havde ikke gjort noget ved det. Sorry - men slet ikke!
Men du kan jo ikke gøre andet end hvad du føler..

Altså jeg må give dig ret jeg ville heller ikke gøre noget. Jeg har det tit sådan og det er da klart for der sker en million ting i kroppen. 

Anmeld

7. august 2010

Keabla

Mener bestemt også at jeg skriver i mit første indlæg, at jeg ved at det er en belastning for kroppen at være gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.