Underlig fornemmelse - har jeg ondt? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Keabla

Har hele dagen haft det underligt.

Er sløv, varm og føler mig svimmel og uoplagt.
Jeg ved at en graviditet er en hård ting at skulle igennem osv osv ..mén, jeg tror ikke jeg har det godt?

Har en meget trykkende fornemmelse i bæknet (kan være hende der har sat sig fast), men hun sparker fuldstændig sindssygt meget også så det faktisk gør ondt og er MEGET ubehageligt.

Den lille har gennem hele graviditeten sparket rigtig meget hver evig eneste dag - men det her er overdrevet meget. 

Noget jeg bør reagere på? Føler mig utryg.

Vh. mig - 33+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Delilah

Hvis du føler dig utryg så JA! For guds skyld. Du kender din krop og dine behov bedre end nogen anden, du ringer bare med det samme og får dem til at undersøge dig!

Jeg tror på man ved hvis der er noget galt og selvom man ikke gør er det 1000 gange bedre at du tager derhen og der ikke er noget galt, end at du ikke gør og der så er noget galt!

Anmeld

7. august 2010

Keabla

Mange tak for dit hurtige svar.

Er nok bare lidt typen der sætter tiden an - dumt, for selvfølgelig har jeg ret til at blive undersøgt.

Er faktisk lidt bange for det her, men vil heller ikke lyde pivet  

Anmeld

7. august 2010

Delilah

Jamen du skal slet ikke rende rundt og tro du lyder pivet! Og det er der da heller ikke nogen der skal sige til dig. Du vil være på den sikre side hvilket kun er en god ting. Du skal tænke på dig og dit barn og ikke hvad andre så har lyst til at gå rundt og tænke

Anmeld

7. august 2010

AnnetteG

Jeg har også haft dage med stort ubehag (39+4), men det er gået i sig selv hver gang. Et koldt fodbad, et glas isvand eller en eftermiddagslur har gjort underværker. Men den ene gang jeg var meget bekymret pga. smerter, valgte jeg også at ringe på sygehuset og tale med en jordmoder. Jeg endte med at blive undersøgt, men det viste sige heldigvis "bare" at være bækkenløsning  Hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt - man er sårbar som gravid, og har brug for lidt ekstra tryghed.

Anmeld

7. august 2010

Keabla

Det kan man snildt få følelsen af at være, men inderst inde ved jeg jo godt at jeg er herre over min egen krop og selv bestemmer hvor meget jeg vil finde mig i ..

Anmeld

7. august 2010

Keabla

..som man forventede!

Endnu engang får man en jordemoder i røret som behandler en som en total umoden og irriterende førstegangsgravid.

'Man kan jo godt være lidt mere sippet når det er første gang'

IH, det irriterer mig at man ikke bliver taget seriøst - eller det gør man nok jo. Men jeg har brug for at blive bekræftet i at alt er ok og ikke i at det er fordi jeg er 20år og aldrig har prøvet det før! 

Anmeld

7. august 2010

<3

Delilah skriver:

Hvis du føler dig utryg så JA! For guds skyld. Du kender din krop og dine behov bedre end nogen anden, du ringer bare med det samme og får dem til at undersøge dig!

Jeg tror på man ved hvis der er noget galt og selvom man ikke gør er det 1000 gange bedre at du tager derhen og der ikke er noget galt, end at du ikke gør og der så er noget galt!

Så sandt som det er sagt!!!

Anmeld

7. august 2010

<3

Keabla skriver:

..som man forventede!

Endnu engang får man en jordemoder i røret som behandler en som en total umoden og irriterende førstegangsgravid.

'Man kan jo godt være lidt mere sippet når det er første gang'

IH, det irriterer mig at man ikke bliver taget seriøst - eller det gør man nok jo. Men jeg har brug for at blive bekræftet i at alt er ok og ikke i at det er fordi jeg er 20år og aldrig har prøvet det før! 

Der må du være bedre til at skære igennem. Både for din egen skyld men også for dit barn som snart kommer og hvor du skal være "advokat(kalder jeg det)"! 

Ring og insister!

Anmeld

7. august 2010

Keabla

I know, men igen ..ja, måske er jeg bare pivet - hun ved vel hvad hun taler om ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.