Så er Anton på den anden side af 4 mdr:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Valle81

Eliza/lykke skriver:

og selvom han nipper, så sover han altså rigtig fint?

Tænk, at der sker så meget på en måned. Når jeg ser på billederne, så kan jeg se, at der sker meget fra min pige til din søn. Vildt..... hvor sover han henne mellem kl. 17-18.00? I barnevognen eller powernapper han bare?

Ja han sover fint:0) Hvor meget han tager af flasken afhænger meget af hvor meget han spiste til aften og hvor længe det er siden inden han bliver puttet.

Han sover ikke mellem 17 og 18:0) han sover enten fra 1400-1700 eller fra 1500-1800 sådan ca og ja der sover han i barnevognen:0)

Han sover alle han lurer i barnevogn og sover kun i sengen om natten:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Eliza/lykke

Valle81 skriver:

Ja han sover fint:0) Hvor meget han tager af flasken afhænger meget af hvor meget han spiste til aften og hvor længe det er siden inden han bliver puttet.

Han sover ikke mellem 17 og 18:0) han sover enten fra 1400-1700 eller fra 1500-1800 sådan ca og ja der sover han i barnevognen:0)

Han sover alle han lurer i barnevogn og sover kun i sengen om natten:0)

nåh.... sådan :-)

Det er godt nok en laaaannggg lur, han tager sig der. Puha.. hvis bare Elizabeth kunne det hi hi hi.

Jeg glæder mig til, at det blir vores tur til at hygge med grød og mos og have det ud over det hele. Flasken er ikke det store hit her hos den lille dame..........

Anmeld

7. august 2010

Tulle28

Valle81 skriver:

Så nu er det vist tid til lidt billeder:0)

han er nu 7,6 kilo og 68 cm:0)

Spiser 3 kartofler og en gulerod til aftensmad - var begyndt på grød om formiidagen - men han begyndte at protestere så det er vi gået fra igen:0)

Han er en glad og nem dreng, der stadig sover fra 20-00 -0500 i et stræk og så sover han ca 6-7 timer i løbet af dagen fordelt på to til tre lure:0)

Tak fordi du læste med:0)

Oooh hvor er han skøn:-) Og sikke en stor basse han er blevet!

Knus Tulle

Anmeld

7. august 2010

B&J

han er jo lige til af spise sikke en lækker dreng

Anmeld

7. august 2010

Valle81

Maria. skriver:

Hvor er han lækker! Og ligner farmand..

Ja - han er snydt ud af næsen på sin far - men har sin mors væsen:0)

He he:0)

Og tak

Anmeld

7. august 2010

Valle81

Tulle28 skriver:

Oooh hvor er han skøn:-) Og sikke en stor basse han er blevet!

Knus Tulle

Ja han vokser godt - men tror han er meget gennemsnitlig. I min mædrregruppe er der 4 drenge og to pige og de følges faktisk super ad - to drenge og en pige er større 8 der 20 dage maks til forskel på dem:0)

Og tak - ja han er bare sååååååååååååååå skøøøøøøøøøøøøøøn og nem:0)

Anmeld

7. august 2010

Valle81

B&J skriver:

han er jo lige til af spise sikke en lækker dreng

Jeps - er også lige ved at spise ham flere gange dagligt:0) Han er begyndt at blive lidt irriterret over mors evindelige kysseri:0)

Anmeld

7. august 2010

B&J

Valle81 skriver:

Jeps - er også lige ved at spise ham flere gange dagligt:0) Han er begyndt at blive lidt irriterret over mors evindelige kysseri:0)

hihihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.