Så er Anton på den anden side af 4 mdr:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Valle81

Så nu er det vist tid til lidt billeder:0)

han er nu 7,6 kilo og 68 cm:0)

Spiser 3 kartofler og en gulerod til aftensmad - var begyndt på grød om formiidagen - men han begyndte at protestere så det er vi gået fra igen:0)

Han er en glad og nem dreng, der stadig sover fra 20-00 -0500 i et stræk og så sover han ca 6-7 timer i løbet af dagen fordelt på to til tre lure:0)

Tak fordi du læste med:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

EliasMinDejligeSøn<3

hvor han søød!

Anmeld

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

sikke nogle skønne billeder, søde!

Hvor er han bare blevet stor!

Dejligt at det går godt med maden!

knus

Anmeld

7. august 2010

Eliza/lykke

det går stærkt nu hvad?

Når du giver ham aftensmad, er det så sammen med jer? Kl. 17.30 eller så noget? Så får han vel også lidt mælk til natten?

Anmeld

7. august 2010

Valle81

Eliza/lykke skriver:

det går stærkt nu hvad?

Når du giver ham aftensmad, er det så sammen med jer? Kl. 17.30 eller så noget? Så får han vel også lidt mælk til natten?

Hejsa:0)

Det er ldit forskelligt om hna spiser med os eller ej - det kommer an på hvad tid han vågner - han plejer at sove fra ca 1400/1500-1700/1800 og så spiser han kort efter han er vågnet der :0)

Inden han bliver puttet om aftenen får han en flaske:0)

Anmeld

7. august 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

sikke nogle skønne billeder, søde!

Hvor er han bare blevet stor!

Dejligt at det går godt med maden!

knus

Tak

Ja han bliver stor og stærk:0) Og ja synes fakstisk også at jeg får taget masser af gode billeder af ham:0) Kan ikke vælge når jeg skal lægge dem herind:0)

Anmeld

7. august 2010

Eliza/lykke

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Det er ldit forskelligt om hna spiser med os eller ej - det kommer an på hvad tid han vågner - han plejer at sove fra ca 1400/1500-1700/1800 og så spiser han kort efter han er vågnet der :0)

Inden han bliver puttet om aftenen får han en flaske:0)

Hej igen

Og den flaske vil han gerne tage, når han har fået en god aftensmad?

det lyder bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hyggeligt. Jeg kan næsten ikke vente.... min datter er 3 mrd.

Anmeld

7. august 2010

Valle81

Eliza/lykke skriver:

Hej igen

Og den flaske vil han gerne tage, når han har fået en god aftensmad?

det lyder bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hyggeligt. Jeg kan næsten ikke vente.... min datter er 3 mrd.

For det meste vil han gerne - nogle gange sluger han en stor flaske andre gange nipper han bare lidt:0)

Anmeld

7. august 2010

Eliza/lykke

Valle81 skriver:

For det meste vil han gerne - nogle gange sluger han en stor flaske andre gange nipper han bare lidt:0)

og selvom han nipper, så sover han altså rigtig fint?

Tænk, at der sker så meget på en måned. Når jeg ser på billederne, så kan jeg se, at der sker meget fra min pige til din søn. Vildt..... hvor sover han henne mellem kl. 17-18.00? I barnevognen eller powernapper han bare?

Anmeld

7. august 2010

Maria.

Hvor er han lækker! Og ligner farmand..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.