Er jeg den eneste der har undret mig over....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Trolde_mor

De fleste steder står der at veerne oftest kommer først.

Men det er jo ikke spændende med en film hvor der er 16 timers veer inden der for alvor sker noget.

Så tror det er for at gøre det mere dramatisk - det sælger bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

heaven

hehe....

det er lidt det samme, når folk har dyrket sex på film... så er det såååå romantisk og de ligger og kigger hinanden dybt i øjnene osv - man ser ikke lige "en hoppe af" og løbe ud efter diverse køkkenrulle eller noget - næææm nej - ingen "grat" i film...

Jannie

Anmeld

7. august 2010

ivfmarie

Jeg fik faktisk en "ægte amerikaner-vandafgang"

I biffen.. Vi havde siddet og ventet i foyeren på at vi skulle ind, og da jeg rejser mig, går vandet! Ca en halv liter - ned ad benet ned igennem mine sandaler og ud på gulvet i en fin lille sø ...

Men så stoppede det amerikanske også - for der gik næsten 8 timer inden veerne begyndte..

Min første fødsel startede også med vandafgang, så sådan én er jeg nok bare...

Anmeld

7. august 2010

Kløver

FrkT skriver:

...at hvis man ser film (amerikanske i hvert fald), så går vandet altid som det første inden en fødsel, og bagefter går veerne så igang.... ud fra hvad folk skriver herinde er det da ligeså ofte at veerne går igang og/eller vandet skal prikkes hul på.

Undrer mig bare over hvorfor de altid viser det på den anden måde på film??

Jeg tror det er fordi, det er noget man kan se, dvs noget seerne så kan forholde sig til, er jo sværere for en seer at følge det hvis kvinden bare siger, jeg tror nok mine veer er gået igang hvis du kan følge det lidt, ofte bruger de det jo også lidt visult når "vandet" går på filmen

Anmeld

7. august 2010

Muffinmus

hvad man man sige...det er film:-9

Og hvis jeg kunne føde sige så nemt og hurtigt og smertefrit som på film, jeg så var der sikkert lange flere børn i verden:-):-)

Hader også de kvinder i flem der lige siger uhhh, når de får en vee..og lige laver en trutmund..kors mand

Anmeld

7. august 2010

Guldet

hihi.. mit vand gik også først også kom veerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.