Hjælp .... Kan I se stregen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

_-Kathrine-_

Tak for jeres svar.. Rart at få flere øjne på... Jeg har prøvet baby.dk's terminsberegner, og ifølge den er jeg faktisk kun 3+5... Så nok derfor at stregen er så svag... Har købt en test af et helt andet mærke og der kommer også en svag streg(indenfor 3 min), men både min kæreste og jeg kan se den...

Så jeg krydser fingre for at den blir derinde :-)

Tusind tak for jeres svar, håber den blir tydligere i løbet af et par dage :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Riksen

Den kan anes meget svagt, men hvis du kun er 3+5, så bliver den nok tydeligere om nogle dage - hvis altså du er gravid. Men det ville jeg da mene, at du er

Anmeld

7. august 2010

Laulund87

På det sidste billede du har lagt ind, kan jeg sagtens se en streg 

Så tillykke!

Anmeld

7. august 2010

Ann.

Jeg kan altså sagtens se den! Tillykke

Anmeld

7. august 2010

SiLiMiMa

Hej Piger! Igår morges tog jeg denne test og inden for tiden(3  min) kom der en meget svag streg... Kan I se den??

Her til morgen tog jeg så en ny test (dog et andet mærke) og der kom en endnu svagere streg... Er vildt forvirret.. Ifølge diverse beregnere vil jeg være 4+1 idag, hvis jeg er gravid. Har igår og idag haft lidt brunt udflåd.

Hvad skal jeg tro og ikke tro??

jeg kan sagtens se den.

heise

Anmeld

7. august 2010

SiLiMiMa

_-Kathrine-_ skriver:

Tak for jeres svar.. Rart at få flere øjne på... Jeg har prøvet baby.dk's terminsberegner, og ifølge den er jeg faktisk kun 3+5... Så nok derfor at stregen er så svag... Har købt en test af et helt andet mærke og der kommer også en svag streg(indenfor 3 min), men både min kæreste og jeg kan se den...

Så jeg krydser fingre for at den blir derinde :-)

Tusind tak for jeres svar, håber den blir tydligere i løbet af et par dage :-)

efter min mening er den der 100%!

tillykke

heise

Anmeld

7. august 2010

_-Kathrine-_

Kan ikke rigtig finde ud af hvor langt jeg er henne.... Enten er jeg 3+5 eller 4+1.. det kommer an på hvilken beregner jeg bruger.. Havde sidste mens 1 dag d 9/7 og min cyklus er 30 dage...!

Anmeld

7. august 2010

Chalala85

Jeg synes den er der.. kan da se den på begge billeder.. så og ønsker et forsigtigt tillykke

Anmeld

7. august 2010

Maddox

Jeg kan altså også sagtens se en skyggestreg, så TILLYKKE

Prøv at teste igen om en uges tid, så skulle den gerne være MEGET tydeligere..

Anmeld

7. august 2010

Rødhætte

Tillykke! Jeg tog en test i onsdags som var lige så utydelig som på dit første billede. I dag tog jeg en test igen og den var mere tydelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.