Hjælp .... Kan I se stregen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.558 visninger
54 svar
0 synes godt om
7. august 2010

_-Kathrine-_

Hej Piger! Igår morges tog jeg denne test og inden for tiden(3  min) kom der en meget svag streg... Kan I se den??

Her til morgen tog jeg så en ny test (dog et andet mærke) og der kom en endnu svagere streg... Er vildt forvirret.. Ifølge diverse beregnere vil jeg være 4+1 idag, hvis jeg er gravid. Har igår og idag haft lidt brunt udflåd.

Hvad skal jeg tro og ikke tro??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

_-Kathrine-_

....stregen er lidt tydligere end på dette billede som er taget med en mobiltelefon...

Anmeld

7. august 2010

maria_wlt

_-Kathrine-_ skriver:

Hej Piger! Igår morges tog jeg denne test og inden for tiden(3  min) kom der en meget svag streg... Kan I se den??

Her til morgen tog jeg så en ny test (dog et andet mærke) og der kom en endnu svagere streg... Er vildt forvirret.. Ifølge diverse beregnere vil jeg være 4+1 idag, hvis jeg er gravid. Har igår og idag haft lidt brunt udflåd.

Den er ikke tydelig nok...Efter min mening 

Anmeld

7. august 2010

Shibby

Sådan så min ud

Der gik en uge før der var to helt tydelige streger ^^

Anmeld

7. august 2010

line melias mor

jeg testede positiv 4+ ligesom dig og min var vanvittig svag. tog en test hver dag i tre dage og den blev tydligere og tydligere så jeg vil sige tillykke. tror det er fordi det er så tideligt i din graviditet af den ikke er så tydelig endnu

Anmeld

7. august 2010

_-Kathrine-_ skriver:

En streg er en streg!! 

Den kan aldrig vise falsk positiv!! Så jeg tør godt sige tillykke!!

Anmeld

7. august 2010

quity

_-Kathrine-_ skriver:

Desværre jeg kan ikke se to streger overhovedet. Har prøvet at vippe skærmen ,da dette nogengange hjælper, men desværre. Men kan da kun håbe der kommer to streger

Anmeld

7. august 2010

line melias mor

jeg kan sagtens se den og jeg prøvede også at tage et billed der var den endnu svagere så jegtør også godt sige tillykke

Anmeld

7. august 2010

Delilah

Jeg kan godt se stregen. Den er svag, men den er der 

Anmeld

7. august 2010

Margurit

Jeg kan også godt se to streger, men svagt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.