Hvordan får jeg hende til at tage sut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

linemus

Tilmeldt skriver:

Hehe... Jeg har samme problem!!

Prøv at læse her.. https://www.baby.dk/debat/56403pi1/ordet-er-frit/det-der-med-at-bruge-sut--.aspx

Ved ik om din sutter på fingernede, men prøv at se her, hvis hun gør: http://go.tv2.dk/article.php/id-30092456:brevkasse-sutter-p%C3%A5-tommelfinger--skal-jeg-gribe-ind.html

Tak Hun sutter nu ikke lige på tommelfinger endnu, det er mere hele hånden, hun prøver at få ind i munden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Willa's mor

Tut skriver:

Hej dejlige Line,

Jeg havde samme problem med Noah, han nægtede simpelthen at tage sutten.

Og vi prøvede og prøvede, og lige pludselig en dag (faktisk på hans 2 mdr. dag) lod han den blive i munden, og begyndte at sutte på den.

Jeg havde købt alle de forskellige slags sutter der findes, og så prøvede jeg de forskellige.

Så jeg har ikke nogen gode råd, han tog den selv lige pludselig.

Vildt at lille Sofie allerede er 3 mdr.

Tut

Jeg prøvede og prøvede os med William.. Men han gad ik lige meget hvilken slags. (købte mig fattig i billige og dyre sutter)..

Håber nr.4 tar sutten

Anmeld

7. august 2010

Mor til Frederic og Freya

KatjaRenee skriver:

Åh vil det sige der er håb endnu???? hehe min søn er snart 7 måneder og han har NÆGTET sut og flaske fra dag 1 af og gør det stadig men nu syntes han de er sjove nok at gumle i men han sutter stadig ikke på det.. (jeg ammer ham) og jeg vil rigtig gerne stoppe..

det var det samme herhjemme.

Men mor's bryst var bedst... Men han lærte hurtigere at drikke af sugerør end af alm kop. Så han fik blot sødmælk i stedet og det får han stadig.

Anmeld

7. august 2010

Low

Min søn som er en månede ca han bruger næsten heller ikke sut. det vil han kun når han skal sove . Han kan heller ikke rigtig holde ordenligt på sutten så jeg har noget stof på sutten som holder den for ham. Han bruger Avent sut 0-3 mdr.

Anmeld

7. august 2010

Low

Low skriver:

Min søn som er en månede ca han bruger næsten heller ikke sut. det vil han kun når han skal sove . Han kan heller ikke rigtig holde ordenligt på sutten så jeg har noget stof på sutten som holder den for ham. Han bruger Avent sut 0-3 mdr.

Her er billederne af en af de sutter han bruger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.